ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Βλάνταν Iβιτς: Η διοίκηση με έδιωξε από την ΑΕΚ!

Αποκαλύψεις έκανε ο βασικός πρωταγωνιστής της εκπληκτικής πορείας του ΠΑΟΚ στο φετινό πρωτάθλημα σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα  contra.gr. Ο Σέρβος άσος μίλησε για τους λόγους της αποχώρησης του από την ΑΕΚ έξι μήνες πριν την λήξη του συμβολαίου του. Διαβάστε το απόσπασμα που αναφέρεται στην ΑΕΚ:

- Ηρθες λοιπόν στην ΑΕΚ και ξόδεψες 2,5 χρόνια προσπαθώντας να πείσεις για την αξία σου. Μετάνιωσες εκ των υστέρων για την επιλογή σου αυτή;
Ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα για μένα στην ΑΕΚ. Το πιο δύσκολο είναι ότι είχα τον αδερφό μου τεχνικό διευθυντή στην ομάδα. Μόνο πίσω με πήγε αυτό. Δεκαπέντε αθλητικές εφημερίδες υπάρχουν εδώ, πρέπει κάθε μέρα να γράφουν κάτι και συχνά δημιουργούνται προβλήματα. Ευτυχώς όταν ήρθα δεν καταλάβαινα ελληνικά, πέρασε ο πρώτος χρόνος, έβαλα έξι - εφτά γκολ και πήγαμε πολύ καλά. Το δεύτερο χρόνο τελειώσαμε δεύτεροι και βγήκαμε στο Champions League, κάτι που είχε χρόνια να συμβεί. Κάναμε ένα μεγάλο συν για την ομάδα, σε σχέση με το μπάτζετ. Μετά, τον Φεβρουάριο του 2007, έφυγε ο αδερφός μου και εγώ είχα συμβόλαιο μέχρι τον Ιανουάριο του 2008. Συνέχισα να κάνω επαγγελματικά τη δουλειά μου, δεν είχα πρόβλημα με κανέναν, αλλά κάποιοι από τη διοίκηση είχαν πρόβλημα μαζί μου εξαιτίας του αδερφού μου και μου έκαναν ζημιά. Είναι γνωστό ποιοι είναι, δεν χρειάζεται να πω ονόματα. Το είχαν καταλάβει ακόμη και οι συμπαίκτες μου.

- Είχαν ακουστεί πολλά για τη σχέση σου με τον Φερέρ. Υπήρχε κόντρα; Αυτός ήταν ο λόγος που έφυγες;

Ήταν μεγάλο ψέμα ότι είχα πρόβλημα με τον Φερέρ. Στην αρχή είχα κάποιες δυσκολίες μαζί του, αργότερα κατάλαβα από που προκλήθηκε αυτό. Όταν ο προπονητής δέχεται εντολές από τη διοίκηση τι να κάνει; Να με βάζει να παίζω και να πάει κόντρα; Προς το τέλος της σεζόν -πέντε παιχνίδια είχαν μείνει- με έβαλε επειδή δεν είχε κάποιον άλλον. Πήγα πολύ καλά και βγήκαμε δεύτεροι. Μετά με άφησαν να περιμένω έως τις 20 Αυγούστου μέχρι να μου πουν «δεν σε θέλουμε, μπορείς να φύγεις». Είχαν μείνει δέκα μέρες και δεν ήξερα τι να κάνω και που θα βρίσκομαι. Είμαι όμως Σέρβος και αντέχω. Αντεξα λοιπόν και, έστω και την τελευταία μέρα, βρήκα ομάδα και υπέγραψα.  - Πως βλέπεις την τωρινή κατάσταση στην ΑΕΚ;

Τα προβλήματα έχουν μείνει από το παρελθόν. Δε χαίρομαι καθόλου γι' αυτό, σέβομαι ότι είναι η πρώτη μου ομάδα στην Ελλάδα. Πέρασα 2,5 χρόνια εκεί και θέλω να πάει καλά. Πάντως, έφυγα με πολλή πίκρα απ' αυτή την ομάδα γιατί είχα πολύ καλή σχέση με τους φιλάθλους και τους συμπαίκτες.

- Θα άντεχε άλλος προπονητής πλην του Μπάγεβιτς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΑΕΚ;

Δεν πιστεύω ότι θα άντεχε άλλος προπονητής. Πράγματι, είναι δύσκολη εποχή για τον ίδιο, προσπαθεί πολύ, παλεύει να κρατήσει την ομάδα εκεί που είναι και να κάνει ό,τι καλύτερο γίνεται. Είναι πάρα πολύ καλός προπονητής, δεν χρειάζεται να μιλήσω εγώ για αυτόν. Εχει καταφέρει τα πάντα με αυτή την ομάδα.
Σε άλλο σημείο της ενδιαφέρουσας συνέντευξης του ο Βλάνταν αποκαλύπτει πως στην ΑΕΚ οι παίκτες είχαν φτάσει να είναι και έξι μήνες (!) απλήρωτοι, γεγονός που ουδέποτε είχε δει το φως της δημοσιότητας: "
- Πρόσφατα βγήκε στην επιφάνεια ένα θέμα σχετικά με την καθυστέρηση πληρωμών εκ μέρους της διοίκησης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Τέθηκε θέμα αποχής, τι ακριβώς είχε συμβεί;
Εκείνη την ημέρα, όταν έγινε η σχετική συζήτηση στα αποδυτήρια, εγώ δεν ήμουν εκεί. Ήμουν τραυματίας και βρισκόμουν στο Διαβαλκανικό Κέντρο. Δε συμμετείχα καθόλου, οπότε δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω.
- Γενικά πώς το εισπράττετε οι ποδοσφαιριστές αυτό το πρόβλημα;
Δεν είναι ευχάριστο να συμβαίνει κάτι τέτοιο όχι μόνο για έναν ποδοσφαιριστή, αλλά για κάθε εργαζόμενο. Το έχω ξαναζήσει στην Ελλάδα. Στην ΑΕΚ ήμασταν και έξι μήνες απλήρωτοι. Το μεγαλύτερο πρόβλημα σε αυτές τις περιπτώσεις το έχουν οι ξένοι. Δεν μιλάνε τη γλώσσα, δεν ξέρουν τι ακριβώς συμβαίνει και προφανώς δεν τους έχει ξανασυμβεί διότι συνήθως έρχονται από φερέγγυα πρωταθλήματα. Κάθε ομάδα έχει περιθώριο να καθυστερήσει τις πληρωμές της για ένα μήνα, σύμφωνα με την ΟΥΕΦΑ. Η διοίκηση μάς είχε υποσχεθεί ότι θα μας εξοφλήσει μέχρι τις 31 Ιανουαρίου, δεν έγινε και γι' αυτό δημιουργήθηκε το όλο θέμα. Πάντως ήμασταν απλήρωτοι πολύ μικρότερο διάστημα από όσο όταν ήμουν στην ΑΕΚ. Τέλος πάντων, λύθηκε το θέμα αυτό και δε νομίζω ότι θα ξανασυμβεί.

αεκ365.gr