ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Γκέκος: «Είμαι περήφανος»


Ο 51χρονος τεχνικός μίλησε στο «Goal» για το νέο άθλο της Ενωσης, αλλά σαν πραγματικός «στρατηγός» προτίμησε να αναφερθεί μόνο στους πολεμιστές του. «Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. Περάσαμε δυο πολύ περίεργες μέρες, που μας έβγαλαν έξω από το ρυθμό μας. Παρ' όλα αυτά, όμως, οι παίκτες δείξανε χαρακτήρα και απέδειξαν ότι έχουν φιλοδοξίες όχι μόνο για να σωθούν, αλλά για να πάνε ακόμα πιο ψηλά την ομάδα. Αυτό ήταν το κέρδος μας από το ματς με τον Πανελλήνιο. Γιατί μέσα από τις νίκες, τις ήττες αλλά και όταν γυρνάς ένα τέτοιο παιχνίδι από τους 15 πόντους, χτίζεις χαρακτήρα».

Η «εκτέλεση» από τον Καλλινικίδη
Καλός κι άγιος ο «καλός στρατιώτης Σβέικ» του Γιάροσλαβ Χάσεκ, αλλά ήταν ένας. Η ΑΕΚ είχε προχθές πολλούς καλούς στρατιώτες. Ανάμεσά τους ήταν και ο Ακης Καλλινικίδης. Εκανε τα πάντα στο γήπεδο και 21,6 δευτερόλεπτα πριν από το τέλος πήρε το ριμπάουντ, έβαλε το καλάθι, κέρδισε το φάουλ, έβαλε τη βολή και έριξε τη χαριστική βολή (79-77) στον Πανελλήνιο. Ο Καλλινικίδης περιέγραψε στο «Goal» τη φάση που έκρινε το ματς. «Ο Νικολαΐδης πήγε για το σουτ. Επεσαν δυο παίκτες πάνω του. Αστόχησε, αλλά πήρα το ριμπάουντ, έβαλα το καλάθι και κέρδισα και φάουλ. Απέμενε να βάλω τη βολή. Στο μυαλό μου ήρθε η φάση με την Καβάλα, όπου είχα χάσει μια κρίσιμη βολή. Δεν φοβήθηκα. Ηξερα ότι έπρεπε να είμαι πολύ συγκεντρωμένος. Και ήμουν».
Δορκοφίκης: «Κάτι χρωστούσα»

Ο Περικλής Δορκοφίκης δεν ήταν απλά ένας από τους καλούς στρατιώτες της ΑΕΚ προχθές. Ηταν ο πιο θανατηφόρος στρατιώτης της (20 π. με 5/6 τρίπ., 8 ριμπ., 3 ασ., 1 κόψ.). Το κρεσέντο αυτό του έδωσε τον τίτλο του MVP (πήρε 74 ψήφους έναντι 41 του Λάζαρου Παπαδόπουλου) της αγωνιστικής. Ο Δορκοφίκης επεσήμανε ότι ήθελε όσο τίποτα αυτή την εμφάνιση.

«Τη χρωστούσα στον εαυτό μου και στην ΑΕΚ. Ο τραυματισμός μου με έφερε πολύ πίσω, αλλά τώρα πια τον έχω ξεπεράσει πλήρως. Ηθελα πολύ να βοηθήσω την ομάδα μου, να της δώσω αυτή την ώθηση να πετύχει μια μεγάλη νίκη επί ενός τόσο μεγάλου αντιπάλου».
· Την Κυριακή αναμένεται να πετάξει για το Σικάγο ο Μπάμπης Καραμανλής, προκειμένου να έχει τετ α τετ με τους Γιώργο Πρασσά και Μπομπ Κοζώνη.

sentragoal.gr