ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Α1 ΑΕΚ: Γιαμπεράκης: "Είμαι στρατιώτης της ΑΕΚ"

Στους δημοσιογράφους μίλησε το βράδυ της Τρίτης (σε ταβέρνα στο Κουκάκι) ο Παντελής Γαμπιεράκης, ο οποίος μίλησε για την κατάσταση στην ΑΕΚ, ζητά τη στήριξη του Καραμανλή και τονίζει ότι "γυρίζω με ένα τηλεφώνημα".
"Είμαι στρατιώτης και αιμοδότης της ΑΕΚ. Ένα τηλεφώνημα θέλω να μου κάνουν κι εγώ επιστρέφω. Αλλά το τηλεφώνημα θέλω να γίνει είτε από τον πρόεδρο Μπάμπη Καραμανλή, είτε από τη διευθύνουσα σύμβουλο Λία Διαμαντοπούλου. Και θα γυρίσω για να βοηθήσω. Η ΑΕΚ βιώνει ακόμη δύσκολες ώρες. Χρειάζεται βοήθεια. Με έναν όρο όμως. Να υπάρχει διαφάνεια" τόνισε αρχικά.

Διαβεβαίωσε παράλληλα ότι ουδέποτε ζήτησε την επιστροφή των χρημάτων που έβαλε. "Δεν είναι αλήθεια κάτι τέτοιο. Έκανα δωρεά στην ΑΕΚ. Ζήτησα απλώς να διασφαλίσω τα χρήματά μου στο ενδεχόμενο που αποχωρήσει αύριο-μεθαύριο η διοίκηση Καραμανλή. Και πάλι δεν θα τα διεκδικήσω. Αναγνώριση θέλω.

Να δει ο νέος ιδιοκτήτης ότι εγώ βοήθησα κάποια στιγμή την ομάδα με ένα ποσό. Πολλές αποδείξεις από πληρωμές και ενοίκια με σφραγίδα της ΚΑΕ ΑΕΚ είναι ακόμη στα χέρια μου. Θα πρέπει να αναγνωριστούν αυτά. Ασχολούμαι 16 χρόνια με το συνδεσμιακό κίνημα της ΑΕΚ και δεν θέλω να με πουν καταχραστή"
τόνισε.
"Λάθος ο Δέδες"

Για τη στάση της διοίκησης σχετικά με τις διαπραγματεύσεις δήλωσε: "Είχα τα χρήματα για να παραμείνει στην ΑΕΚ ο Μακ Γκραθ, αλλά δεν τα δέχτηκαν. Είχα συνάντηση και με τον εκπρόσωπο του παίκτη, τον Λου Διαμαντόπουλο. Είχα τη διάθεση να βοηθήσω και για τον Σούλτζε που ήθελε ο Αργύρης Πεδουλάκης. Να εγγυηθώ και τις σαράντα χιλιάδες ευρώ.

Παρά το γεγονός ότι διαφώνησα με τη φυγή Φλεβαράκη, βρήκα χορηγία από την Τράπεζα Κρήτης στην οποία είμαι μέτοχος, για να καλυφθεί μέρος των δεδουλευμένων του προπονητή και δεν τη δέχθηκαν. Θέλουν όλες οι υποθέσεις να τελειώνουν δικαστικώς και δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο. Η ΑΕΚ ζημιώνεται μέσα από αυτή τη διαδικασία. Η υπόθεση Πάβιτς θα μπορούσε να κλείσει με 15-20.000 ευρώ. Την άφησαν και πήγε στα 100.000 ευρώ και είναι μεγάλο λάθος".

Για το γεγονός ότι ανέλαβε δικηγόρος του Γαμπιεράκη ο Παντελής Δέδες, απ’ όπου προήλθε και η ρήξη του με τον Μπάμπη Καραμανλή, υπογράμμισε: "Δεν είναι αληθές αυτό που ειπώθηκε για τον Δέδε. Ομολογώ ότι ανέφερα το όνομα του και ήταν λάθος μου, αλλά δεν υπήρξε ποτέ θέμα Δέδε. Δεν έχω μιλήσει ποτέ με τον άνθρωπο. Και να τον δω, όμως, έξω ενδεχομένως να μην τον αναγνωρίσω. Πρόφαση ήταν η περίπτωση Δέδε για να με διώξουν. Εγώ δεν ήθελα να φύγω. Πονάω που είμαι εκτός ΑΕΚ. Αν κι εγώ ήμουν και θα είμαι κοντά στην ΑΕΚ".
"Χρήματα σε τοκογλύφο"

Αναφορικά με τι θέμα της κακοδιαχείρισης που ειπώθηκε, αλλά και της έλλειψης διαφάνειας, παρατήρησε: "Περιμέναμε την επιχορήγηση του ΟΠΑΠ για να λύσουμε τα τρέχοντα προβλήματα της ομάδας. Αντί για 38 χιλιάδες που νομίζω πως ήταν η επιχορήγηση μας εμφάνισαν τις 13.000 ευρώ λέγοντάς μας πως οι υπόλοιπες 25 χιλιάδες δόθηκαν σε τοκογλύφο! Γιατί χρήματα της ΚΑΕ ΑΕΚ να δοθούν σε τοκογλύφο, χωρίς πριν να ενημερωθούμε ότι τα έχουμε ανάγκη".

Τέλος έκανε κάλεσμα στον Γιάννη Φιλίππου λέγοντας: "καλώ τον κ. Γιάννη Φιλίππου να πάρει την πρωτοβουλία να αναθέσει σε έναν λογιστή ώστε να συγκεντρώσει τα έσοδα και τα έξοδα της ΚΑΕ, ώστε να μπορέσει να γίνει η αναγνώριση" και κατέληξε λέγοντας ότι ο Μπάμπης Καραμανλής πρέπει να στηριχτεί από όλους!

"Παρά την πικρία μου θέλω να πω ότι ο κ. Καραμανλής χρειάζεται τη στήριξη όλων. Ειδικά σ’ αυτή τη δύσκολη φάση για την ΑΕΚ. Ο κ. Καραμανλής έβαλε πολλά χρήματα στην ΑΕΚ. Πολλά περισσότερα από μένα. Σέβομαι τον θεσμό του προέδρου της ΑΕΚ.

Ο κ. Καραμανλής έδωσε από το υστέρημα του για την ΑΕΚ κι αυτό δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει. Αλλά τώρα τα χέρια του έχουν… κοντύνει. Όπως χρήματα στην ΑΕΚ έχει βάλει και η Λία Διαμαντοπούλου, η οποία τρέχει όλη την ημέρα για δικαστικές υποθέσεις της ΚΑΕ. Ουδείς μπορεί να το αμφισβητήσει.

Για την ΑΕΚ έχει "ματώσει" κι ο Δημήτρης Μαρίνος. Αν δεν υπήρχε ο… Άγιος Δημήτριος και ο… Άγιος Παντελεήμων φέτος στην ΑΕΚ θα υπήρχε μεγάλο πρόβλημα".