ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

«Είμαι λιοντάρι, όχι πρόβατο!»

Ο Ράφικ Τζιμπούρ μίλησε στο περιοδικό «MAX» για την φετινή ΑΕΚ και τα λάθη της, τον χαρακτήρα του, τον Νάτσο Σκόκο.
Ο Ράφικ Τζιμπούρ δήλωσε μεταξύ άλλων:

Σχετικά με τα λάθη που έκανε η φετινή ΑΕΚ: «Πολλά πράγματα. Στο πρωτάθλημα παίζουν ρόλο οι λεπτομέρειες κι εμείς κάναμε μεγάλα λάθη. Με αυτό που θα πω, κάποιοι θα με περάσουν για τρελό, αλλά η ΑΕΚ φέτος ήταν έτοιμη να κερδίσει το πρωτάθλημα. Άλλωστε το αποδείξαμε, κερδίζοντας τον Ολυμπιακό και φέρνοντας «Χ» με τον ΠΑΟ εκτός έδρας».

Αναφορικά με τον χαρακτήρα του: «Έχω δυνατό χαρακτήρα, αλλά όταν μου φέρονται καλά, σέβομαι  και είμαι σωστός. Αν κάποιος πάει να μου κάνει κακό, αντιδρώ κατάλληλα. Λειτουργώ όπως όλοι μας, αλλά δεν  είμαι εδώ για το ρόλο του χαμένου. Έχω έρθει για να είμαι ο  νικητής. Προτιμώ να ζήσω 10 χρόνια σαν λιοντάρι, παρά 100 σαν πρόβατο».

Για τον καυγά του με τον Νάτσο Σκόκο: «Ο τσακωμός μας είχε κρατήσει 2-3 μέρες. Μετά, ήμασταν μια χαρά. Απλά, οι εφημερίδες χρειάζονται τέτοια θέματα για να πουλάνε περισσότερο. Έγραφαν για εβδομάδες πως δεν δίνουμε πάσα ο ένας στον άλλον, επειδή είμαστε τσακωμένοι. (γέλια)».

aek365.gr