ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

«Ήρθα για τον κόσμο της ΑΕΚ»

Η άφιξη του Άντονι Γκράντι ανεβάζει επίπεδο την ΑΕΚ. Το μεγάλο απόκτημα της Ένωσης παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Score» και εμφανίστηκε αισιόδοξος πως η ομάδα μπορεί να φτάσει ψηλά.

«Η γνώμη μου είναι πως πρέπει να έχουμε πολλές προσδοκίες ως ομάδα. Πιστεύω ότι έχουμε πολλά να δώσουμε, θα πάμε παιχνίδι με παιχνίδι γιατί το ελληνικό πρωτάθλημα κρύβει πολλές παγίδες. Θα δούμε στην πορεία πως θα πάει αλλά προσδοκούμε να φτάσουμε ψηλά» τόνισε ο Γκράντι και συνέχισε:

«Αυτή τη στιγμή ακόμα μαθαίνουμε πράγματα ο ένας για τον άλλο γιατί δεν είμαστε πολύ καιρό μαζί ως ομάδα. Κάθε μέρα προσπαθούμε να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω και να γινόμαστε καλύτεροι. Όλοι έχουμε αδυναμίες τις οποίες θα προσπαθήσουμε να εξαλείψουμε.

Επιπλέον όλοι έχουμε πολλά θετικά στοιχεία και νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου για να δέσουμε όλοι μεταξύ μας και να γίνουμε μια δυνατή ομάδα. Περιμένω η ομάδα να μπει στα πλέι οφ του πρωταθλήματος. Πιστεύω ότι διαθέτουμε το ταλέντο για να τα καταφέρουμε και να τερματίσουμε σε μια θέση που θα μας οδηγήσει εκεί, οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή».

Μιλώντας για τους λόγους που τον οδήγησαν να πει «ναι» στην ΑΕΚ ο Αμερικανός τόνισε: «Επέστρεψα γιατί αγαπώ τα πάντα στην Ελλάδα, το μπάσκετ, τον καιρό, τους ανθρώπους ακόμα και το φαγητό. Νιώθω πολύ άνετα εδώ. Μεγάλο ρόλο στην απόφαση μου έπαιξαν οι φίλαθλοι της ομάδας τους οποίους θυμάμαι από όταν έπαιζα στον Πανελλήνιο. Μου αρέσει πολύ ο κόσμος της ΑΕΚ.

Πιστεύω ότι όταν οι φίλαθλοι βρίσκονται συνεχώς στο πλευρό της ομάδας την βοηθούν ψυχολογικά και της δίνουν ενέργεια για να παίξει καλύτερα. Αυτό είναι κάτι που δεν το έζησα στον Πανελλήνιο με την έννοια που υπάρχει στην ΑΕΚ. Λοιπόν είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να δω τον κόσμο στις εξέδρας να φωνάζει και να μας στηρίζει. Όταν ήμουν στον Πανελλήνιο μισούσα να παίζω αντίπαλος με την ΑΕΚ εξαιτίας των φιλάθλων της που τότε τους είχα απέναντι μου αλλά αυτό είναι μια τελείως διαφορετική ιστορία».
 
Ο Γκραν έστειλε και το δικό του μήνυμα στον κόσμο της ΑΕΚ: «Θέλουμε να βλέπουμε γεμάτο το γήπεδο μας και οι φίλαθλοι μας να είναι ήρεμοι. Άλλωστε όταν γίνονται φασαρίες δεν τιμωρείται μόνο η ομάδα αλλά ουσιαστικά οι φίλαθλοι έτσι τιμωρούν και τους εαυτούς τους καθώς δεν τους δίνεται η δυνατότητα να δουν από κοντά την προσπάθεια της ομάδας τους. Έχουμε μια πολύ καλή και δυνατή ομάδα. Εμείς θα παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε για να ευχαριστήσουμε τους φιλάθλους μας γιατί ξέρουμε ότι είναι αφοσιωμένοι στην ομάδα».

Τέλος μιλώντας για τον ρόλο του στην ομάδα ανέφερε: «Θέλω να είμαι έναν καλός παίκτης και να με χαρακτηρίζουν ως έναν παίκτη που είναι ικανός να κάνει πολλά πράγματα μέσα στο γήπεδο. Έχω έρθει για να παίξω μπάσκετ, να κάνω αυτό που ξέρω. Αισθάνομαι ότι ο ρόλος μου θα είναι αυτός της κόλλας, θα μιλάω στους συμπαίκτες μου και γενικά θα προσπαθώ να ενώνω την ομάδα μέσα στο παιχνίδι.

Από εκεί και πέρα σκοπός είναι να σκοράρω, να πασάρω, να παίζω άμυνα και γενικότερα να κάνω ό,τι χρειάζεται για να βοηθάω την ΑΕΚ. Στην ομάδα υπάρχει αρκετοί παίκτες παλαιότεροι από εμένα που έχουν τον ρόλο του ηγέτη, εγώ ουσιαστικά θα είμαι αυτό που είπα και πριν, η... κόλλα της ομάδας».


aek365.gr