ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

«Μεγάλη μου τιμή»

Ο νεαρός γκαρντ του Ηλυσιακού Διονύσης Καπινιάρης τόνισε ότι θα ήταν μεγάλη του τιμή και δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να αγωνιστεί με την ΑΕΚ.

Βέβαιον είναι ότι θα έχει κάποιον... μπάρμπα στη Κορώνη (σ.σ. από κει έλκει την καταγωγή του), αλλά δεν τον χρειάζεται για να ανελιχθεί. Το ταλέντο του, άλλωστε, είναι αδιαμφισβήτητο και μ' αυτό πορεύεται. Ο λόγος για τον Διονύση Καπινιάρη, ο οποίος από τα «Εκπαιδευτήρια Πλάτωνα» βρέθηκε στα Ιλίσια. Το όνομα του 19χρονου γκαρντ ακούστηκε εσχάτως, προκειμένου για την ΑΕΚ. Αυτή ήταν και η αφορμή της επικοινωνίας μας με τον διεθνή Μεσσήνιο του Ηλυσιακού, ο οποίος ενημερώθηκε σχετικά μέσω του έντυπου και διαδικτυακού Τύπου.
 
«Μόνο ευχάριστα συναισθήματα σε διακατέχουν σε τέτοιες περιπτώσεις. Είναι μεγάλη μου τιμή, που ενδιαφέρεται η ΑΕΚ, αν ενδιαφέρεται. Εγώ μιλώ πάντα με βάση τα δημοσιεύματα. Ποιος αθλητής στη θέση μου δεν θα αισθανόταν όμορφα;», μας είπε ο Διονύσης και συμπλήρωσε: «Η ΑΕΚ παραμένει μία ιστορική ομάδα και είναι λογικό ο καθένας να θέλει να φορέσει τη φανέλα της ανεξάρτητα από τα προβλήματα. Αν και πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα η ΑΕΚ θα βρει τον δρόμο της. Σε ό,τι με αφορά, βέβαια, έχω άλλα δύο χρόνια συμβόλαιο με τον Ηλυσιακό. Δεν έχω ενημερωθεί για ενδιαφέρον άλλης ΚΑΕ από τον ατζέντη μου. Οφείλω, λοιπόν, να τα δώσω όλα για την ομάδα μου. Αν προκύψει κάτι άλλο, θα το δούμε όταν προκύψει».
 
Το (όποιο) ενδιαφέρον της ΑΕΚ θα αφορά προφανώς σε φιλολογικό επίπεδο ετούτη την ώρα, αλλά σε κάθε περίπτωση αν και εφόσον μετουσιωθεί σε πρόταση προσέξτε τη συγκυρία. Διονύσης Καπινιάρης και Βαγγέλης Τζόλος μαζί! Για πολλά χρόνια σε επίπεδα εφήβων υπήρξαν αντίπαλοι ως «φύσει ηγέτες» των ομάδων τους. Ρωτήσαμε τον Διονύση «ποιος είναι καλύτερος;», χαμογέλασε, αλλά... αρνήθηκε ευγενικά ν' απαντήσει. Λογικό. Αρκέστηκε να πει τούτο: «Αν κάποτε αγωνιστώ στην ΑΕΚ θα είναι μία όμορφη συγκυρία. Με τον Βαγγέλη υπήρξαμε για χρόνια αντίπαλοι στα παρκέ και ένας εναντίον ενός, πλην όμως εκτός παρκέ είμαστε φίλοι. Εχουμε συνυπάρξει στις εθνικές ομάδες. Είναι καλός παίκτης. Γνωστό είναι αυτό. Από κει και πέρα, στο πλαίσιο του θεμιτού, ο καθένας μας θα διεκδικεί μία θέση στην ομάδα. Λογικό δεν είναι;»
 
Για τις φιλοδοξίες του: «Θέλω πάνω απ' όλα να καθιερωθώ στην Α1. Προέχει για μένα να έχω χρόνο συμμετοχής στον Ηλυσιακό, ή όπου αλλού. Η χρονιά που τελείωσε ήταν μεταβατική για μένα και δύσκολη για την ομάδα μου, αν και τελικώς ο στόχος -που ήταν η παραμονή- επιτεύχθηκε. Απέκτησα εμπειρίες. Αγωνίστηκα για περίπου είκοσι λεπτά σε δύο αγώνες, με Παναθηναϊκό και Πανελλήνιο. Γίνεται καλή δουλειά στον Ηλυσιακό. Οφείλω πολλά πρέπει να πω στο Νίκο Χατζή. Είναι μεγάλη τιμή και μεγάλη τύχη μαζί να έχει κανείς συμπαίκτη τον Νίκο. Μαθαίνεις και γίνεσαι καλύτερος».
 
Για το μέλλον του μπάσκετ: «Η χώρα μας αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες. Δυσκολίες αντιμετωπίζει και το ελληνικό μπάσκετ. Επειδή όμως στη ζωή ισχύει το «ουδέν κακόν αμιγές καλού», αυτή η συγκυρία ίσως βοηθήσει εμάς, τους πιο νέους παίκτες, να βρούμε πιο εύκολα τον βηματισμό μας. Να βρούμε πιο εύκολα χρόνο συμμετοχής στις ομάδες. Οφείλω να δουλέψω. Να έχω χρόνο. Κι όλα τα άλλα έπονται»

aek365.gr