ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Ντούσκο σε Τζιμπούρ: «Σε θέλω στην ομάδα» "

Δείχνει ενθουσιασμένος. Χαμογελάει διαρκώς, αστειεύεται με τους συμπαίκτες του και δεν διστάζει να παραδεχθεί πως τα πράγματα έχουν αλλάξει.

Ο λόγος για τον Ράφικ Τζιμπούρ που, αν και έχει ενσωματωθεί μόλις τρεις ημέρες στην υπόλοιπη ομάδα, δείχνει πως έχει εγκλιματιστεί πλήρως με τα νέα δεδομένα και παρουσιάζεται αποφασισμένος να μείνει. Μόνο τυχαίο δεν είναι πως ο Γαλλοαλγερινός στράικερ αντιμετώπισε άκρως θετικά τη θέληση του Μπάγεβιτς να μεταβεί έστω και για λίγες ημέρες στο Ζέεφελντ για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.

Η σχέση των δύο αντρών -η οποία είναι γεγονός πως έχει περάσει από σαράντα κύματα- δείχνει να έχει επαναπροσδιοριστεί. Αυτό είναι φανερό από τη μεταξύ τους επαφή και αποδεικνύεται πως ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο και μετά το προχθεσινό τετ α τετ που είχαν, μέσω του οποίου αποφάσισαν να μηδενίσουν το κοντέρ και να κάνουν μια νέα αρχή.
Οι δύο άντρες συναντήθηκαν το βράδυ της Κυριακής στο ξενοδοχείο που διαμένει η ομάδα ύστερα από πρωτοβουλία του Μπάγεβιτς. Και μέσα από την κουβέντα φάνηκε όχι μόνο πως η σχέση τους έχει επαναπροσδιοριστεί, αλλά πως είναι αποφασισμένοι να συνεργαστούν αρμονικά για έναν κοινό σκοπό. Να κάνουν την ΑΕΚ εκ νέου ανταγωνιστική.

«Ο,τι έγινε, έγινε. Σε θέλω στην ομάδα. Σε πιστεύω πολύ και υπολογίζω στις δυνατότητές σου. Θέλω, αν είναι δυνατό, να μείνεις και να μας βοηθήσεις. Να προσέχεις τον εαυτό σου, να κάνεις καλή προετοιμασία και να είσαι φρέσκος γιατί είσαι πολύ σημαντικό κομμάτι για την ομάδα» φέρεται να είπε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς στον Τζιμπούρ, με τον Γαλλοαλγερινό να του απαντά: «Εχεις δίκιο. Εκανα λάθη πολλές φορές. Τα πράγματα είναι διαφορετικά φέτος. Φαίνεται πως έχουν γίνει αλλαγές. Υπάρχει ποιότητα στην ομάδα. Θέλω να παραμείνω μέλος της και να βοηθήσω. Μπορείς να υπολογίζεις πάνω μου».

Η ειλικρινής κουβέντα μεταξύ των δύο ανδρών δείχνει ικανή να αλλάξει τα δεδομένα αναφορικά με την παραμονή του Τζιμπούρ στην ΑΕΚ. Δεν είναι τυχαίο πως ο ίδιος ο Γαλλοαλγερινός μιλώντας στο «Goal» παραδέχθηκε: «Είμαι πολύ καλά στην ΑΕΚ πλέον. Βλέπω σεβασμό, νιώθω ελεύθερος. Ο στόχος μου δεν είναι να παίζω σε μια ομάδα που μου δίνει πάρα πολλά λεφτά, αλλά σε μια ομάδα που με σέβεται ως προσωπικότητα. Στην ΑΕΚ μου δείχνουν πως μου δίνουν σημασία. Μου μίλησε ο προπονητής και μου έδειξε πως με εμπιστεύεται και με σέβεται. Εγώ δεν είχα πει ποτέ πως είναι κακός άνθρωπος, απλά ήταν απόμακρος. Πλέον επικοινωνούμε. Είναι πολύ σημαντικό να μιλάς με κάποιον, γιατί έτσι μπορείς να ερμηνεύσεις τη συμπεριφορά του. Εκανα και εγώ λάθη. Ολα όμως ανήκουν πλέον στο παρελθόν». Ερωτηθείς για το μέλλον του ο Τζιμπούρ πρόσθεσε: «Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις τι ξημερώνει. Εγώ είμαι πολύ καλά στην ΑΕΚ και θέλω να μείνω. Βέβαια, αν έρθει κάποια πρόταση, δεν ξέρω τι θα κάνει η διοίκηση».

Βλέπετε, είναι ειλημμένη η απόφαση των «κιτρινόμαυρων» αξιωματούχων να πουλήσουν τον Τζιμπούρ κι άλλους παίκτες αν έρθει κάποια συμφέρουσα οικονομικά πρόταση. Ωστόσο, μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί, με το τεχνικό επιτελείο να ευελπιστεί πως θα μπορεί να υπολογίζει σε ένα πολύτιμο εργαλείο που είναι ικανό να προσδώσει ακόμα μεγαλύτερη ποιότητα στην ομάδα.

Τετ α τετ και με Σκόκο

Είναι πάντως αξιοσημείωτη η αλλαγή στάσης του Ντούσαν Μπάγεβιτς, που δείχνει να έρχεται πλέον κοντά στους παίκτες και να χτίζει σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους. Είναι χαρακτηριστικό πως αντίστοιχο τετ α τετ είχε πριν από την αναχώρηση της ομάδας για το Ζέεφελντ και με τον Νάτσο Σκόκο. Μια κουβέντα που λειτούργησε ευεργετικά για τον Αργεντινό, που δείχνει πλέον ευτυχισμένος στην ΑΕΚ, ανεξάρτητα από τις προθέσεις της διοίκησης να τον παραχωρήσει.

sentragoal.gr