ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Έκανα την καλύτερη επιλογή.

Η επέκταση της συνεργασίας του με την ΑΕΚ, ο αγώνας με τον Πανσερραϊκό καθώς επίσης και το ραμαζάνι είναι τα θέματα με τα οποία καταπιάνεται ο Ραφίκ Τζεμπούρ στο μπλογκ του στο gazzetta.gr
Γεια σας φίλοι μου,

Η νέα μας επικοινωνία γίνεται έχοντας και καινούρια δεδομένα όσον αφορά το μέλλον μου. Όπως θα ξέρετε, συναντηθήκαμε με τον πρόεδρο και συμφωνήσαμε να συνεχίσω στην ΑΕΚ μέχρι το 2013. Δεν έχω υπογράψει ακόμα αφού απομένουν κάποιες λεπτομέρειες, όμως η συμφωνία είναι απόλυτη και δεν πρόκειται να αλλάξει. Η υπογραφή είναι καθαρά τυπική πλέον.

Ήταν ό,τι πιο σημαντικό για μένα αυτή η εξέλιξη. Είμαι στην ομάδα δύο χρόνια και δεν είχα καταφέρει να δείξω αυτά που μπορώ. Για διάφορους λόγους, δεν είχα προσφέρει στην ομάδα στο βαθμό που πιστεύω εγώ ότι είμαι ικανός να προσφέρω. Με την επέκταση της συνεργασίας μας και με την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν πλέον όλοι μέσα στην ομάδα, θα έχω την ευκαιρία να το κάνω και να βοηθήσω την ΑΕΚ να πετύχει τους στόχους της.

Αυτό που θέλω να υπογραμμίσω είναι ότι νιώθω μεγάλη υποχρέωση απέναντι στον κόσμο της ΑΕΚ. Μου δείχνετε συνεχώς την αγάπη σας και θέλω να την ανταποδώσω με τις εμφανίσεις μου μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Δεν περιγράφεται με λόγια αυτό που αισθάνομαι για τους φίλους της ομάδας. Είναι κάτι το οποίο με γεμίζει χαρά και περηφάνια και παράλληλα με γεμίζει με ευθύνες και υποχρεώσεις.

Έκανα την καλύτερη επιλογή ανανεώνοντας με την ΑΕΚ. Είμαι μέλος μιας πολύ μεγάλης ομάδας, ενός συνόλου το οποίο έχει τρομερές δυνατότητες και πιστεύω ακράδαντα ότι φέτος μπορούμε να επιστρέψουμε στις επιτυχίες. Πρωτάθλημα, Κύπελλο και Ευρώπη είναι μπροστά μας. Στο χέρι μας είναι να διακριθούμε.

Μπορεί να μην ξεκινήσαμε καλά το πρωτάθλημα και να δώσαμε πίκρα στον κόσμο μας, όμως είμαστε ακόμα στην αρχή. Υπάρχει πολύς δρόμος μπροστά μας. Είδατε, φαντάζομαι, ότι και οι άλλοι δύο της Αθήνας δεν κατάφεραν να κερδίσουν. Με την Κέρκυρα ήμασταν μέτριοι, όμως θα μπορούσαμε ακόμα και έτσι να πάρουμε τη νίκη. Δυστυχώς, παρά τις πολλές φάσεις που κάναμε δεν πήραμε ούτε την ισοπαλία.

Τώρα φιλοξενούμε τον Πανσερραϊκό και πλέον δεν έχουμε περιθώριο για την παραμικρή απώλεια. Είμαστε υποχρεωμένοι να φτάσουμε στη νίκη και να κάνουμε μια νέα αρχή. Άλλες χρονιές η ΑΕΚ ξεκίναγε με νίκες στο πρωτάθλημα, αλλά στο τέλος δεν φτάναμε στο στόχο. Ας ελπίσουμε φέτος να γίνει το ανάποδο.

Κλείνοντας, να απαντήσω στους φίλους που με ρώτησαν σχετικά με το Ραμαζάνι. Είναι μέρος της ζωής μου. Είναι μια διαδικασία στην οποία υποβάλλω τον εαυτό μου γιατί θέλω να το κάνω και όχι γιατί με υποχρεώνει κάποιος. Μπορώ λοιπόν να ακολουθώ τους κανόνες της νηστείας και παράλληλα να αποδίδω καλό ποδόσφαιρο. Είμαι επαγγελματίας και αν υπήρξε περίπτωση το Ραμαζάνι να επιδράσει αρνητικά στην απόδοσή μου, θα προσπαθούσα να βρω μια λύση. Τόσα χρόνια όμως δεν με έχει επηρεάσει καθόλου αγωνιστικά. Περισσότερο θα έλεγα ότι με βοηθάει παρά ότι με επηρεάζει αρνητικά.

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια,

τα λέμε ξανά σύντομα,

Ράφικ.

gazzetta.gr