ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Τζιμπούρ: Να γίνω ο ηγέτης της ΑΕΚ.

Την πίστη ότι η ΑΕΚ μπορεί να πετύχει κάτι καλό την φετινή περίοδο, εφόσον όλοι οι ποδοσφαιριστές παρουσιαστούν αποφασισμένοι και δυνατοί για να το πετύχουν αυτό, εξέφρασε ο Ράφικ Τζιμπούρ, στην συνέντευξη που παραχώρησε στο match programme του αγώνα με την Χάιντουκ.

Παράλληλα ο Αλγερινός μίλησε για τους λόγους που τον έκαναν να υπογράψει νέο συμβόλαιο με την ΑΕΚ και τόνισε ότι θέλει να γίνει ηγέτης στην ομάδα και τη νέα προσπάθεια που κάνει για να επιστρέψει στην κορυφή.

Πριν από λίγες μέρες ανανέωσες τη συνεργασία σου με την ομάδα για άλλα δύο χρόνια. Τι ήταν αυτό που σε έπεισε να πάρεις αυτή την απόφαση;
 
Το ότι ήθελα να παραμείνω μέλος αυτού του μεγάλου συλλόγου και φυσικά να συνεχίσω την προσωπική μου ιστορία με την ΑΕΚ.

Πέρα από το οικονομικό σκέλος τι άλλο επιζητούσες για να πεις το "ναι" στην πρόταση της διοίκησης;
 
Είναι οι προσωπικές μου φιλοδοξίες και το γεγονός ότι συμπίπτουν με τις φιλοδοξίες των ανθρώπων της ΑΕΚ.

Σε έπεισε το όραμα των ανθρώπων του συλλόγου για το μέλλον της ΑΕΚ;
 
Υπάρχει ένα ωραίο project και θέλω να αποτελώ μέρος αυτού. Για παράδειγμα το ότι κατασκευάζεται το νέο προπονητικό κέντρο της ομάδας, με βοήθησε να λάβω την τελική μου απόφαση πιο εύκολα.

Διανύεις τον τρίτο χρόνο στην ομάδα και αν όλα πάνε καλά θα μείνεις εδώ έως το 2013. Θα ήθελες να γίνεις ο ηγέτης της ΑΕΚ;
 
Όταν είσαι πολλά χρόνια στην ομάδα έχεις περισσότερες πιθανότητες να εξελιχθείς σε ηγέτη της. έχεις την ευθύνη να το προσπαθήσεις τουλάχιστον.

Έχεις τονίσει κατ' εξακολούθηση πως νιώθεις υπερήφανος που φοράς τη φανέλα της ΑΕΚ. Πόσο εύκολο είναι για έναν ξένο παίκτη να δεθεί με την ομάδα του.
 
Όπου κι αν πας προσπαθείς να κάνεις τον κόσμο να είναι περήφανος. Εγώ είμαι πλέον πέντε χρόνια στην Ελλάδα και σε καμία περίπτωση δεν νιώθω ξένος στην ΑΕΚ.

Έχεις πει ότι τα δύο προηγούμενα χρόνια δεν πρόσφερες αυτά που μπορούσες στην ΑΕΚ. Τι να περιμένει ο κόσμος φέτος από σένα;
 
Η αλήθεια είναι ότι είχα πάντα δυσκολίες στην αρχή. Αυτό που προσπαθώ πάντα είναι να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Φέτος έκανα κανονικά προετοιμασία. Είμαι σε καλύτερη φυσική κατάσταση και θα προσπαθήσω να βοηθήσω όσο μπορώ.

-Για σένα η χρονιά ξεκίνησε καλά, έχοντας πετύχει τρία γκολ σε τέσσερα επίσημα ματς. Πιστεύεις ότι θα είναι ανάλογη και η συνέχεια;
 
Για την φετινή χρονιά εγώ και οι συμπαίκτες μου έχουμε αποφασίσει να πάμε την ομάδα ψηλά. Εγώ όταν έχω την ευκαιρία, θα προσπαθήσω να είμαι πιο μαχητικός. Η θέση μου, μου δίνει την ευκαιρία να σκοράρω. Μέσα στο γήπεδο, πρέπει να είσαι δολοφόνος.
 
-Πέρσι τέτοια εποχή ήσουν εκτός ομάδας και φέτος είσαι βασικός στα πλάνα του προπονητή. Πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα τόσο για σένα, όσο και στην ΑΕΚ γενικότερα αυτή τη χρονιά;
 
Υπήρξε μια παρεξήγηση μεταξύ εμένα και του προπονητή μου. Μέσα από τον αλληλοσεβασμό, βρήκαμε τρόπο να συζητήσουμε και να μπούνε όλα σε τάξη. Όσο για την ομάδα, πλέον υπάρχει εμπιστοσύνη και πιο ήρεμο κλίμα μέσα στα αποδυτήρια. Έχει παραμείνει σταθερός ο κορμός του ρόστερ, έτσι ώστε οι παλιοί να γνωριζόμαστε και οι νέοι παίχτες να προσαρμόζονται πιο εύκολα».
 
-Ο Λυμπερόπουλος είπε πρόσφατα πως η επιτυχία μπορεί να έρθει, μόνο αν είστε όλοι ενωμένοι. Συμφωνείς;
 
Συμφωνώ. Μέσα στην ομάδα υπάρχουν παίχτες με ταλέντο, παίχτες μαχητές, παίχτες με εμπειρία. Αν καταφέρουμε και τα ενώσουμε αυτά τα στοιχεία, θα είναι πολύ καλό. Φυσικά, είναι εύκολο να μιλάμε αλλά δύσκολο να το κάνουμε πράξη.
 
-Νιώθεις ότι αυτό θα συμβεί φέτος;
 
Έτσι νιώθω. Πιστεύω πολύ στην ομάδα και νομίζω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε.
 
-Η ομάδα ρίχνεται σήμερα στη μάχη των ομίλων του Europa League. Πρώτος αντίπαλος είναι η Χάιντουκ. Πιστεύεις ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός;
 
Σίγουρα αυτό ισχύει. Είναι πολύ σημαντικός αυτός ο αγώνας για εμάς για δύο λόγους, Πρώτον, επειδή είναι το πρώτο παιχνίδι, η ομάδα θα πρέπει να μπει δυνατά ώστε να διεκδικήσει αυτό που θέλει και δεύτερον διότι παίζουμε εντός έδρας. Πρέπει να κερδίσουμε, τόσο για μας, όσο και για τον κόσμο μας.
 
-Η νίκη σήμερα θα μας δώσει ώθηση για τη συνέχεια;
 
Δε θέλω να μιλήσω για το μέλλον. Προτιμώ να βλέπω κάθε παιχνίδι στην ώρα του.
-Η ΑΕΚ έχει αρκετά χρόνια να κάνει μια καλή πορεία στην Ευρώπη. Πιστεύεις ότι χρωστάτε κάτι στον κόσμο;
 
Έχουμε δουλέψει πολύ και θέλουμε να κάνουμε υπερήφανο τον κόσμο της ΑΕΚ. Όλοι οι φίλαθλοι έχουν όνειρο για μια καλή πορεία στην Ευρώπη και αυτό μας κάνει να καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια.
 
-Ο κόσμος περιμένει πολλά χρόνια και έναν τίτλο. Τι πιθανότητες έχει με το μέρος της η ΑΕΚ αυτή τη σεζόν;
 
Έχουμε μεγάλη πιθανότητα να κερδίσουμε κάτι, υπό τον όρο να είμαστε ενωμένοι και να βλέπουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Δεν θα πρέπει να χάσουμε βαθμούς από μικρότερες ομάδες. Εξαρτάται από εμάς. Αν έχουμε νοοτροπία νικητή και μαχητή μπορούμε να καταφέρουμε πολλά.


aek365.gr