ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Σκόκο: Στόχος μου ένας τίτλος με την ΑΕΚ!

Τις πρώτες του δηλώσεις μετά από την υπογραφή του νέου του συμβολαίου με την ΑΕΚ, έκανε ο Νάτσο Σκόκο, μετά το τέλος της σημερινής προπόνησης στα Σπάτα.

Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός του «Δικέφαλου» υπογράμμισε ότι θέλει να κερδίσει έναν τίτλο με την ΑΕΚ, ενώ συμπλήρωσε ότι είναι 100% έτοιμος να παίξει με τον Ολυμπιακό, καθώς και ότι η νίκη είναι μονόδρομος για την «Ένωση».
Αρχικά ο Σκόκο τόνισε:

«Βεβαίως ήταν αυτό που ήθελα να κάνω. Να υπογράψω αυτό το συμβόλαιο. Αλλιώς δεν θα το έκανα. Πάντα μου φέρονταν σωστά στην ΑΕΚ και έχω μάθει σε αυτούς που μου φέρονται σωστά, να κάνω και εγώ το ίδιο. Ευχαριστώ τον πρόεδρο της ομάδας που μου έχει φερθεί τέλεια και θα κάνω ότι μπορώ για να του το ανταποδώσω. Με το νέο συμβόλαιο δεν αλλάζει κάτι. Εγώ θα συνεχίσω να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου.

Εξακολουθώ να έχω τους ίδιους στόχους, που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση ενός τίτλου. Συζητήθηκαν και ειπώθηκαν πάρα πολλά πράγματα, τα οποία δεν ίσχυαν. Θέλω να πω στον κόσμο μας να είναι δίπλα μας σε αυτόν τον μεγάλο αγώνα και πιστεύω ότι θα δώσουμε το 120% των δυνατοτήτων μας, για να πετύχουμε κάτι καλό. Είμαι πάντα τυχερός και σκοράρω κατά του Ολυμπιακού.

Είναι πολύ ιδιαίτερα πάντα αυτά τα παιχνίδια και πολύ ιδιαίτερα αυτά τα γκολ. Το ζητούμενο είναι να παίξουμε καλά και σε αυτό τον αγώνα και να πάρουμε τους 3 βαθμούς της νίκης».

Σε ερώτηση για το τι έχει να απαντήσει σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό, που λένε για τον ίδιο ότι δεν έχει φιλοδοξίες επειδή υπέγραψε στην ΑΕΚ:

Ο καθένας λέει ότι θέλει, αλλά την απόφαση στο τέλος την παίρνω εγώ. Από την πρώτη μέρα μου έχουν φερθεί άψογα στην ΑΕΚ και για αυτό το λόγο έχω τη διάθεση να κάνω ότι μπορώ για να πετύχω». Όσο για το αν είναι στόχος η κατάκτηση ενός τίτλου μέχρι το τέλος του συμβολαίου του: «Αυτός είναι ο στόχος από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην ομάδα.

Θέλω ένα πρωτάθλημα. Θέλω έναν τίτλο. Για να το πετύχουμε όμως αυτό, πρέπει να βελτιωθούμε». Τέλος, σχετικά με το αν είναι 100% έτοιμος για το αυριανό ντέρμπι, ο Σκόκο σχολίασε: «Είμαι 100% έτοιμος και έχω διάθεση. Σκοπός μας είναι να κερδίσουμε για να μειώσουμε τη διαφορά».

ora21.gr