ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Μπλάνκο: "Δεν παίζω για το συμβόλαιο"

Ο Ίσμαέλ Μπλάνκο αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης της αναμέτρησης με τον Εργοτέλη, τονίζοντας πως το συγκεκριμένο ματς δεν ήταν το καλύτερό του με την φανέλα της ΑΕΚ.

Ο Ισμαέλ Μπλάνκο αναδείχθηκε MVP της αναμέτρησης με τον Εργοτέλη. Ο Αργεντίνος επιθετικός επεσήμανε πως έχει κάνει και καλύτερες εμφανίσεις με την "κιτρινόμαυρη" φανέλα και πως αγωνίζεται για να βοηθήσει την ομάδα και όχι για το συμβόλαιο.

"Εγώ και σκόραρα και έδωσα και την ασίστ στον συμπαίκτη μου για να ισοφαρίσει, αλλά θεωρώ ότι έχω κάνει καλύτερα παιχνίδια", είπε ο Μπλάνκο και πρόσθεσε: "Παίζω για να βοηθήσω την ομάδα και όχι για το συμβόλαιο. Δεν με απασχολεί τώρα τόσο το θέμα".

Για την θέση που έπαιξε, απάντησε: "Δεν με πείραξε. Βέβαια δεν μου αρέσει αυτή η θέση, όμως ότι μου πει ο προπονητής, σίγουρα εγώ θα το κάνω. Με ικανοποιεί όμως που μου δείχνει εμπιστοσύνη. Και με τον προηγούμενο προπονητή έκανα προπονήσεις και προσπαθούσα, έκανα την ίδια δουλειά, απλά τυχαίνει να είμαι τώρα σε καλύτερη κατάσταση και να με εμπιστεύεται περισσότερο ο προπονητής".

Από την πλευρά του ο Ράφικ Τζεμπούρ ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα: "Το είχα πει ότι θα ήταν ένα δύσκολο ματς. Προερχόμαστε από ένα ευρωπαϊκό ματς την περασμένη Πέμπτη και από τότε είχαμε μικρό διάστημα για να ανακτήσουμε ψυχολογία και δυνάμεις. Βρεθήκαμε πίσω στο σκορ, αλλά δείξαμε τη δύναμη για να το καταφέρουμε. Αυτή η νίκη είναι πολύ σημαντική και για τη βαθμολογία αλλά και για την ψυχολογία".


sport 24.gr