ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Τζιμπούρ: "Δεν έχω υπογράψει τίποτα"!

Ο Ραφίκ Τζιμπούρ σε μία μεγάλη συνέντευξη σε αλγερινή ιστοσελίδα μίλησε για την ανανέωση του συμβολαίου του, τον τραυματισμό στον ώμο του και το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ.

Ο 27χρονος άσο της ΑΕΚ αρέσκεται, όπως φαίνεται, να μιλάει στα ΜΜΕ της πατρίδας του αρκετά συχνά, κάτι που έκανε για λόγο της Le Buteur στην οποία και μίλησε για την ΑΕΚ, το συμβόλαιο του, τον Ολυμπιακό και τον τραυματισμό του...

Για την ανανέωση του συμβολαίου του είπε: "Να πω την αλήθεια δεν θέλω να αποσαφηνίσω τα πράγματα (γέλια). Είναι κάτι που πρέπει να μείνει μυστικό ανάμεσα σε εμένα και την διοίκηση. Πίστεψε με δεν επιθυμώ να μιλάω στα ΜΜΕ για αυτό το θέμα. Όμως θέλω να προσθέσω κάτι...

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως κάποια ΜΜΕ, είτε στην Ελλάδα είτε στην Αλγερία, ανακοινώνουν πράγματα από τη στιγμή που δεν έχω υπογράψει τίποτα απολύτως! Πρέπει να σταματήσουν τις εικασίες".

Μετά συνέχισε για το συμβόλαιο του πάλι:

"Αυτά τα πράγματα θέλουν χρόνο. Ο κόσμος πιστεύει πως μια ανανέωση συμβολαίου είναι απλή υπόθεση. Εγώ λέω πως όχι, δεν είναι. Υπάρχουν ακόμα λεπτομέρειες που πρέπει να συζητήσουμε όμως έχω ξαναπεί, θέλω να συνεχίσω για αρκετά χρόνια στην ΑΕΚ".

Για την ανανέωση του Σκόκο, είπε: "Πρέπει να πω πως ο πρόεδρος και εγώ μιλάμε πολύ συχνά και τα πράγματα πάνε καλά απ' ότι βλέπω. Θέλω απλά λίγο χρόνο".


sport24.gr