ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

«Θέλω τίτλους με την ΑΕΚ»

Ο Γιώργος Παπαδόπουλος μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του χάντμπολ για τα όνειρά του με την φανέλα της ΑΕΚ και την έναρξη της προετοιμασίας. Ο 32χρονος τερματοφύλακας επίσης τόνισε επίσης ότι θέλει να κατακτήσει τίτλους με την Ένωση για να δικαιωθεί και ο προπονητής του, Γιάννης Αρβανίτης.
 
«Ξεκινήσαμε την προετοιμασία χωρίς προβλήματα. Δεν υπάρχουν πολλές αλλαγές και έτσι την κληρονομιά που πήραμε από το τελευταίο πρωτάθλημα , το δέσιμο και την συνοχή, θα την διατηρήσουμε. 

Πιστεύω ότι οι ξένοι θα ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της ομάδας και εύχομαι η ΑΕΚ να πάει όσο μπορεί ψηλότερα. Ξεκίνησα το 86 στον Ιωνικό, από το 94 αγωνίζομαι στην Α1 κατηγορία και έχω συμπληρώσει 17 χρόνια κορυφαία κατηγορία. Μπορώ να παρομοιάσω τον εαυτό μου με ένα Μαραθωνοδρόμο διότι ο Μαραθωνοδρόμος χρειάζεται υπομονή, αντοχή, ψυχικό σθένος και στόχους.

Πάντοτε είχα στόχους στην καριέρα μου και ο προσωπικός μου στόχος συμβαδίζει με τον στόχο της ομάδας. Προπονούμαι σκληρά και θέλω να είμαι στην κατάλληλη φυσική κατάσταση. Ακόμη θέλω να πάρω τίτλους με την ΑΕΚ. Για τους προπονητές της ΑΕΚ Γιάννη Αρβανίτη και Στέλιο Αλεπουδέα έχουν δείξει εδώ και πολλά χρόνια την αξία τους και πέρα από τις περγαμηνές που έχουν και την προπονητική τους αξία η σχέση μου μαζί τους είναι εξαιρετική και αυτό μου δίνει δύναμη για όσα χρόνια ακόμα θα αντέξω να παίζω».

aek365.gr