ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

«Ευτυχισμένος που ήρθα στην ΑΕΚ»

Στην Αθήνα βρίσκεται εδώ και μια ώρα, το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΚ, Κριστιάν Νασούτι, ο οποίος έφθασε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» στις 11:25 με πτήση της «Alitalia» από τη Ρώμη. Το «ora21.gr» βρέθηκε εκεί όπου τον υποδέχτηκε ο συντάκτης της "ΩΡΑΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ",  Πάνος Λούπος.
Ο Αργεντίνος αμυντικός δήλωσε αρχικά: «Είμαι ευτυχισμένος που μου δίνεται η ευκαιρία να παίξω στην ΑΕΚ και ελπίζω να ξεκαθαρίσει το θέμα σήμερα (υπογραφή του συμβολαίου του) και να τεθώ άμεσα στην διάθεση του προπονητή μου».

Στη συνέχεια, ερωτηθείς για το αν ο στόχος του είναι η κατάκτηση του τίτλου, ανέφερε: «Υπάρχει φιλοδοξία για τον τίτλο. Η ομάδα έχει μεγάλους ποδοσφαιριστές και μεγάλα ονόματα. Δεν ξεκινήσαμε καλά στο πρωτάθλημα, όμως θα πρέπει να επιστρέψουμε πολύ γρήγορα στις νίκες».

Από εκεί και πέρα, σε ερώτηση που του έγινε για το αν είναι έτοιμος να προσφέρει άμεσα τις υπηρεσίες του στην Ένωση, ο Κριστιάν Νασούτι ξεκαθάρισε: «Είμαι πανέτοιμος, διότι όλο αυτό το διάστημα έκανα προπονήσεις με την Ρίβερ και ο προπονητής μου μπορεί να υπολογίζει σε μένα».

Τέλος, όσον αφορά στο σήριαλ που δημιουργήθηκε τις τελευταίες μέρες με το αν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Ελλάδα ή την Τουρκία, σχολίασε: «Όταν μου έγινε η πρόταση από την ΑΕΚ, δεν το σκέφτηκα πολύ και απάντησα αμέσως θετικά, ενώ από την Τουρκία δεν τήρησαν την αρχική συμφωνία. Το μόνο που θέλω τώρα είναι να υπογράψω το συμβόλαιο μου με την ΑΕΚ και να τεθώ στη διάθεση του προπονητή μου».
ora21.gr