ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Μπερνς: «Η μεγάλη μου ευκαιρία»

Αποφασισμένος να παλέψει για να κερδίσει θέση βασικού στην ΑΕΚ, είναι ο Νέιθαν Μπερνς. Ο Αυστραλός άσος μίλησε στα ΜΜΕ της πατρίδας του ο οποίος ανέφερε ότι η Ένωση αποτελεί μεγάλη ευκαιρία.

«Θα προσπαθήσω να πείσω τον προπονητή να μου δώσει θέση στην ενδεκάδα, πιστεύω πως ο κύριος Μπάγεβιτς είναι απόλυτα ικανοποιημένος με όσα είδε από μένα στο τουρνουά της Αυστραλίας» δήλωσε ο Μπερνς στην εφημερίδα «Βlayneychronicle», ο οποίος όταν ρωτήθηκε για την προοπτική ενός νέου δανεισμού έδειξε να μην πολυενδιαφέρεται.

«Ισως η ομάδα να έχει προσφορές για μένα, όμως εγώ δεν έχω ιδέα. Είμαι χαρούμενος στην ΑΕΚ και θέλω να μείνω σ’ αυτή» είπε χαρακτηριστικά ο Αυστραλός χαφ και κατέληξε: «Είναι μία μεγάλη ευκαιρία για μένα να παίξω στην ΑΕΚ και δεν θέλω να τη χάσω». 


gazzetta.gr