ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Νικολαΐδης: «Στην καρδιά μου η ΑΕΚ»

Ο Μάκης Νικολαΐδης θα φορά τη φανέλα της ΑΕΚ για δύο ακόμη χρόνια και μόλις τελειώσει αυτή η περίοδος θα έχει κλείσει μία ολόκληρη δεκαετία στην Ενωση.

Ο Ελληνας γκαρντ δεν έχει υπογράψει ακόμη το νέο του συμβόλαιο πλην όμως πρόκειται για τυπική διαδικασία που θα διευθετηθεί στις 28 του τρέχοντος μήνα. Οπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς ο Νικολαΐδης θα έχει περάσει... μία ολόκληρη ζωή στην ΑΕΚ και όπως λέει ο ίδιος πρόκειται για την ομάδα της καρδιάς του...

«Ακόμα και να μην έχεις στην καρδιά σου μία ομάδα, αν έχεις περάσει τόσο χρόνια φορώντας τη φανέλα της μπαίνει στην καρδιά σου. Την αγαπάς και κάνεις τα πάντα γι’ αυτήν» τονίζει και σε ό,τι αφορά την παραμονή του προσθέτει: «Η διάθεση των ανθρώπων της ΑΕΚ με έπεισε να μείνω στην ομάδα και να υπογράψω νέο διετές συμβόλαιο. Μου έδειξαν από την αρχή τις προθέσεις τους και με έπεισαν να συνεχίσω.

Είναι τιμή μου που θα φοράω τη φανέλα της ΑΕΚ και θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας, αλλά και τους προπονητές που πιστεύουν σε εμένα. Είναι πολύ σημαντικό για έναν αθλητή να του δείχνουν εμπιστοσύνη».

«Να ολοκληρώσω την καριέρα μου στην ΑΕΚ»

Δεν τον έχουν πάρει τα χρόνια, αλλά στα 32 του έχει κάνει τις πρώτες σκέψεις για την επόμενη μέρα. «Ετσι όπως το έχω στο μυαλό μου θέλω να σταματήσω περίπου στα 35 μου χρόνια. Θα είναι τιμή μου μόλις τελειώσει αυτό το συμβόλαιο να υπογράψω για ακόμη ένα χρόνο στην ΑΕΚ κι έτσι να κλείσω εκεί την καριέρα μου» υπογράμμισε ο Μάκης Νικολαΐδης.

«Αν ήταν άλλη ομάδα θα είχε διαλυθεί»

Η ΑΕΚ δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της και τα προβλήματα είναι πολλά. Αυτό λυπεί τους ανθρώπους που ασχολούνται με την ομάδα και φυσικά τον Μάκη Νικολαΐδη «Κανείς δεν θέλει να βλέπει την ΑΕΚ σε αυτήν την κατάσταση. Εχει το όνομα, την ιστορία για να μπορέσει να σταθεί ξανά στα πόδια της. Αν ήταν άλλη ομάδα θα είχε διαλυθεί με όλα αυτά. Η ΑΕΚ, όμως, θα βρει το δρόμο της και δεν πρόκειται να παραμείνει σε αυτήν την κατάσταση.

Οι άνθρωποι της ομάδας είναι κοντά στην ΑΕΚ και επίσης τη βοηθά και ο κόσμος που την αγαπά και τη στηρίζει σε όποια κατάσταση κι αν είναι» σχολιάζει ο Μάκης Νικολαΐδης και τέλος κάνει μία πρόβλεψη για την επικείμενη αγωνιστική χρονιά: «Είμαι αισιόδοξος. Εν αντιθέσει με την προηγούμενη χρονιά θα ξεκινήσουμε όλοι μαζί και η κατάσταση θα είναι πολύ διαφορετική. Πιστεύω ότι θα πάμε πολύ καλά».


sentragoal.gr