ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

"Τίποτα δεν είναι τυχαίο"

Ο Μανόλο Χιμένεθ δήλωσε την Τρίτη (4/1) ότι ο Γαλλοαλγερινός στράικερ του ζήτησε συγνώμη, ωστόσο ο Τζεμπούρ το αρνήθηκε κατηγορηματικά όπως αναφέρει η εφημερίδα "Goalnews".

Μάλιστα τόνισε ότι όλο αυτό που έχει προκύψει είναι άδικο γιατί σε καμία περίπτωση δεν έχει δείξει έλλειψη σεβασμού προς την ομάδα.

Είναι αλήθεια ότι ζήτησες συγγνώμη στον προπονητή όπως αυτός ισχυρίστηκε;
«Όχι, σε καμία περίπτωση δεν ζήτησα συγγνώμη. Ζητάς συγγνώμη όταν κάνεις ένα λάθος, αλλά εγώ δεν υπέπεσα σε κάποιο πειθαρχικό παράπτωμα εναντίον του προπονητή μου, όπως έχει γραφεί στις εφημερίδες».

- Ποια είναι η θέση σου για την παραπομπή σου στη διοίκηση από τον Χιμένεθ;

«Είμαι πολύ στενοχωρημένος, γιατί πρόκειται για αδικία. Είμαι παίκτης της ΑΕΚ και έτσι πλήττεται αγωνιστικά η ομάδα».

- Πιστεύεις ότι το περιστατικό ήταν στημένο;

«Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Άλλωστε μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου δεν υπήρχε το παραμικρό πρόβλημα με τον προπονητή όπως δήλωσε και ο ίδιος δημόσια το πρωί. Πάντως, ούτε είχα ούτε έχω πρόβλημα με τον προπονητή μου».

- Αφού δεν είχες πρόβλημα, γιατί βγήκε προς τα έξω ότι έφτασες μέχρι το σημείο να κινηθείς απειλητικά εναντίον του;

«Θέλω αρχικά να πω ότι κάποιοι άνθρωποι προσπαθούν να εκμεταλλευθούν κάποια αρνητικά περιστατικά που είχα στο παρελθόν για να πετύχουν το σκοπό τους. Ποτέ δεν κινήθηκα απειλητικά εναντίον του προπονητή. Σε καμία περίπτωση δεν έχω δείξει έλλειψη σεβασμού ούτε ως προς τον κόουτς ούτε ως προς κανέναν στην ομάδα.

Ήταν απλά μια συζήτηση σε έντονο ύφος. Μάλιστα, η παρεξήγηση λύθηκε αμέσως μετά όταν πήγα στο γραφείο του και μιλήσαμε για μισή ώρα και τότε τα πράγματα μπήκαν στη θέση τους».


sport24.gr