ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Τζιμπούρ: Είναι όλα ψέματα.

Στην Ελλάδα λατρεύουμε τις «ιστορίες συνομωσίας», είναι γνωστό σε όλους όσοι παροικούνε στην Ιερουσαλήμ. Θα μου επιτρέψετε όμως να σας πω εξ’ αρχής, ότι αυτά που θα διαβάσετε ως πρόλογο δεν είναι μια προσωπική ιστορία συνομωσίας, ή αποκύημα της φαντασίας μου.

Είναι πράγματα που προκύπτουν βάζοντας σε μια λογική σειρά όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου που εξελίσσεται μεταξύ ΑΕΚ και Τζιμπούρ τους τελευταίους 4 μήνες. Απ’ την περίφημη δηλαδή «συμφωνία» του Σεπτεμβρίου, μέχρι τη χθεσινή κλήση του Γαλλοαλγερινού επιθετικού σε… απολογία! 

Ο Ράφικ μου φάνηκε χθες, κατά τη σύντομη συζήτηση μας γύρω από τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες, να ΠΝΙΓΕΤΑΙ! Να νιώθει την ανάγκη να βγάλει προς τα έξω τη δική του άποψη, για πράγματα που είτε τον θίγουν, είτε δεν συνέβησαν, ή δεν ειπώθηκαν ποτέ. 

Η συζήτηση μας περιστράφηκε γύρω από τα σημαντικά επεισόδια του σήριαλ της ανανέωσης του συμβολαίου του με την ΑΕΚ. Και ήταν – σας βεβαιώνω – απόλυτα σαφής, σύντομος και περιεκτικός, σε ότι και αν απάντησε. Απαντήσεις από τις οποίες, προσωπικά αντιλαμβάνομαι ότι εδώ μιλάμε για μία μεθόδευση πραγμάτων, που δείχνουν ότι οδήγησαν στο σημερινό ΑΔΙΕΞΟΔΟ. Ποιων πραγμάτων;

*Η περίφημη «συμφωνία ανανέωσης» του συμβολαίου του τον Σεπτέμβριο, που ποτέ δεν επρόκειτο για συμφωνία.

*Οι συζητήσεις και τα γραφόμενα στον Τύπο για το ότι (δήθεν): «Ο Τζιμπούρ περίμενε να δει πόσα θα πάρει ο Σκόκο, για να ζητήσει περισσότερα».

*Οι συζητήσεις για τα… παραπανίσια του κιλά, παραμονές του αγώνα Κυπέλλου με τη Λάρισα, που ειρήστω εν παρόδω ο Ράφικ έπαιξε τραυματίας.

*Η δήθεν πρόσκληση σε ραντεβού την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, που ο Ράφικ… αρνήθηκε.
*Τέλος, η κλήση του σε απολογία, μετά από ένα «οξύ επεισόδιο με τον Χιμένεθ», ενώ στην πραγματικότητα, όπως ο ίδιος εξιστορεί, επρόκειτο για έναν συνηθισμένο διάλογο στην προπόνηση, μεταξύ ποδοσφαιριστή και προπονητή, που μάλιστα τελείωσε σε πολύ θετικό κλίμα στην κατ’ ιδίαν συζήτηση τους, που ακολούθησε.

Είναι λοιπόν απορίας άξιο το πως η προδιαγεγραμμένη συμφωνία με έναν ποδοσφαιριστή – κεφάλαιο για την σημερινή ΑΕΚ, τείνει να καταλήξει σε οριστικό διαζύγιο! Έχοντας τον Ράφικ απέναντι μου, δεν χρειάστηκε παρά να του θέσω τα παραπάνω, υπό μορφή απλών ερωτήσεων, για να πάρω κατηγορηματικές και άμεσες απαντήσεις σε όλα.

-Τι ακριβώς συνέβη τελικά με τον Χιμένεθ; Όντως «σκοτωθήκατε» και τον προκάλεσες να λύσετε τις διαφορές σας σε… τετ α τετ;

«Είναι όλα ψέματα. Ποτέ δεν έχασα και δεν θα χάσω το σεβασμό μου, απέναντι σε κάποιον από την ομάδα. Ήταν ένας συνηθισμένος διάλογος ποδοσφαιριστή με τον προπονητή του. Τίποτα άλλο. Μετά είχαμε και ιδιωτική συζήτηση μισής ώρας στο γραφείο του. Όσα ειπώθηκαν, ήταν σε απόλυτα θετικό κλίμα και η συζήτηση μας, τελείωσε εκεί».

-Ωραία. Πάμε λοιπόν επί του πρακτέου, στην περίφημη ανανέωση του συμβολαίου σου από τον Σεπτέμβριο. Γιατί ποτέ δεν την υπογράψατε με την ΑΕΚ;

«Μα, ποτέ δεν συμφώνησα με κανέναν από τη διοίκηση για νέο συμβόλαιο. Τον Σεπτέμβρη, τους είπα ότι θέλω να μείνω στην ΑΕΚ, να παίζω για την ΑΕΚ και μου είπαν ότι θα κάνουν τα πάντα για να με κρατήσουν. Αυτή ήταν η τελευταία μας συζήτηση. Ήταν όμως μόνο υποσχέσεις. ΠΟΤΕ δεν με κάλεσαν να υπογράψω νέο συμβόλαιο».

-Μα δεν συμφωνήσατε για χρήματα και χρονική διάρκεια;

«Ποτέ δεν κάναμε κάποια συμφωνία για συγκεκριμένο ποσό, ή για τη χρονική διάρκεια του νέου συμβολαίου».

-Και το περίφημο ραντεβού στις 31 Δεκεμβρίου που σου ζήτησε ο πρόεδρος της ΑΕΚ και δεν πήγες;

«ΠΟΤΕ δεν με κάλεσε κανείς από τη διοίκηση και δεν μου ζήτησαν να υπογράψουμε συμβόλαιο. Και να ξέρεις, ότι όποτε ζήτησαν να συναντηθούμε, από εμένα ή τον μάνατζερ μου, ήμασταν πάντοτε εκεί».

-Θα έχεις μάθει τα όσα έχουν γραφτεί, ότι παρακολουθούσες τις εξελίξεις για την ανανέωση του συμβολαίου του Σκόκο, για να ζητήσεις περισσότερα χρήματα.

«Περισσότερα από ποια; Αφού ποτέ δεν είχα συμφωνήσει για τα χρήματα του νέου μου συμβολαίου! Και να ξέρεις ότι ποτέ δεν θα συζητούσα το συμβόλαιο μου, βάζοντας τη συζήτηση σε βάση σύγκρισης με το συμβόλαιο κάποιου συμπαίκτη μου».

Με όσα έχουν ειπωθεί για πιθανή μετακίνηση του στον Παναθηναϊκό ή τον Ολυμπιακό, ήταν αδύνατον να μείνει αυτό το κομμάτι, έξω από την κουβέντα μας.

-Πολλοί είπαν ότι σχεδιάζεις τη μετακίνηση σου, σε άλλη μεγάλη ελληνική ομάδα. Για παράδειγμα, ειπώθηκαν πολλά όταν πήγες στο ΟΑΚΑ για να δεις τον αγώνα Παναθηναϊκού – Μπαρτσελόνα.

«Λοιπόν, κοίτα: Δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τον Παναθηναϊκό. Είμαι φαν της Μπάρτσα από μικρό παιδί και ήταν πολύ σημαντικό για μένα, να δω από κοντά την καλύτερη ομάδα του κόσμου. Με όποιον και αν έπαιζε αντίπαλο στην Ελλάδα, θα πήγαινα να δω το ματς».

-Και για την παρουσία σου στο «Γ. Καραϊσκάκης», στον φιλανθρωπικό αγώνα του Ολυμπιακού με τους φίλους Ζιντάν – Ρονάλντο και τη χειραψία σου με τον Μαρινάκη;

«Ήμουν εκεί για να παρακολουθήσω ένα παιχνίδι για έναν τόσο καλό σκοπό, αλλά και γιατί ο φίλος μου και αρχηγός της Αλγερίας (Ατάρ Γιάγια) συμμετείχε στο παιχνίδι και βρήκα την ευκαιρία να πάω να τον δω. Όσο για τον ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού, είχαμε μία απλή χειραψία, όπως το ίδιο βράδυ στη δεξίωση μετά το ματς, είχα και με πολλούς ακόμη ανθρώπους του ποδοσφαίρου.

Θέλω να γίνει ξεκάθαρο αυτό: ΠΟΤΕ δεν διαπραγματεύτηκα με κανέναν άλλον σύλλογο, όσον καιρό είμαι στην ΑΕΚ. ΓΙΑΤΙ Η ΑΕΚ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ».

Ο Ράφικ λοιπόν έχει κληθεί σήμερα σε απολογία. Στην κατάληξη μιας διαδρομής τεσσάρων μηνών, που έδειχνε ότι θα οδηγούσε σε περαιτέρω συνεργασία, αλλά φτάνει σε αδιέξοδο. Σε μια διαδρομή όπου δεν έλειψαν οι φορές που αγωνίστηκε με αυταπάρνηση, έχοντας σημαντικό πρόβλημα με τον ώμο του.

Πρόσφατα δε, στο ματς Κυπέλλου με την ΑΕΛ, έπαιξε με πρησμένο γόνατο, μόνο και μόνο επειδή για αυτόν ήταν το σημαντικότερο ματς της χρονιάς, όπως είχαν εξελιχθεί τα πράγματα και ένιωθε την ηθική υποχρέωση, να παίξει οπωσδήποτε.
Πικρό φινάλε…

Κι όμως. Όταν το 2008, μεταγραφόταν στην ΑΕΚ από τον Πανιώνιο, είχε άλλα πράγματα στο μυαλό του: «Η ΑΕΚ είναι μια ομάδα με μαχητικό πνεύμα, που πολεμάει για ό,τι διεκδικεί. Έτσι είμαι και εγώ σαν χαρακτήρας. ΉΡΘΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΧΑΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ. Αλλά σήμερα, κάποιοι προσπαθούν να με κάνουν να ξεκόψω από την ΑΕΚ. Ίσως δεν έχουν φιλοδοξίες. Εγώ όμως έχω».

Τα συμπεράσματα δικά σας.

ΠΗΓΗ: ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ"