ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Κορωνιός: «Εχω μάθει στα δύσκολα»

Ο τεχνικός της ΑΕΚ, Αγγελος Κορωνιός φιλοξενήθηκε στον Sentra 103,3 για την απόφασή του να αναλάβει την Ενωση των χιλίων προβλημάτων.

Ο Κορωνιός τόνισε πως αποδέχτηκε την πρόταση του Μπάμπη Καραμανλή πρώτον γιατί τον ενδιαφέρει η προπονητική και δεύτερο γιατί με την ΑΕΚ πήρε τους μοναδικούς τίτλους της καριέρας του.


Αναλυτικά μίλησε:

Για την απόφαση του να αναλάβει την ΑΕΚ: «Για μένα είναι πρόκληση γιατί πολλοί είναι αυτοί που θα απέφευγαν να πλησιάσουν. Εγώ δεν το βλέπω έτσι, έχω μάθει στα δύσκολα και πάντα στην καριέρα μου ήμουν στην πίεση. Πήρα την απόφαση αυτή για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί με ενδιαφέρει η προπονητική και γιατί το είδα σαν πρόκληση και δεύτερον, γιατί είναι μία ομάδα που πέρασα από εκεί και πήρα τους μοναδικούς τίτλους στην καριέρα μου.

Νιώθω υποχρέωση σε αυτή την ομάδα να βάλω ένα λιθαράκι και αν μπορώ να βοηθήσω. Σίγουρα τα πράγματα δεν είναι εύκολα το γνωρίζουμε όλοι, είναι μία κατάσταση πολύ δύσκολη, αλλά από εκεί και πέρα η ελπίδα είναι αυτή που πεθαίνει τελευταία. Αυτό που είπα την πρώτη μέρα στα παιδιά είναι να αφήσουμε στην άκρη ότι υπάρχει, να μπούμε να δουλέψουμε και βοηθήσουμε την ΑΕΚ, ώστε να μην έχει πρόβλημα με την κατηγορία».

Για την πρώτη φορά που είχε αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ΑΕΚ: «Δεν με απέλυσε κανείς, έφυγα από μόνος μου. Το πρώτο πράγμα που είχα ξεκαθαρίσει με τη διοίκηση είναι ότι ο καθένας θα ασχοληθεί με τη δουλειά του. Ο προπονητής με την προπονητική, ο πρόεδρος με τη διοίκηση της ομάδας, γιατί έτσι πιστεύω ότι μπορεί να προχωρήσει μία ομάδα.

Όταν είδα ότι στην ΑΕΚ άρχισα να μην είμαι ο προπονητής και ξαφνικά όλοι οι άλλοι άρχισαν να ασχολούνται με όλα τα άλλα και εγώ να μην ασχολούμαι με την προπονητική, θεώρησα ότι έπρεπε να πάρω το καπελάκι μου και να φύγω.

Θα μου πεις γιατί να το κάνεις αυτό, ίσως κάποιοι άλλοι να έκαναν το κορόιδο. Εγώ δεν μπορώ να δουλέψω αν δεν έχω πλήρη ηρεμία. Αυτή τη στιγμή, αυτό που με έκανε να γυρίσω στην ΑΕΚ ο πρόεδρος, ο κ. Καραμανλής μου είπε: Αγγελε, ότι μπορούμε να κάνουμε, είσαι μπροστά και σε ακολουθούμε».

Για το γεγονός ότι κάποιοι παίκτες έχουν αποχωρήσει: «Δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Ο Μελς έφυγε, μου είπε ότι είναι δυσαρεστημένος και ότι μέχρι το Σάββατο θα φύγει, δεν τον υπολογίζω. Έχω μιλήσει με τον πρόεδρο, είπαμε ότι αν καταφέρουμε να πάρουμε 1-2 παίκτες. Αυτές τις μέρες θα κοιτάξουμε τι βοήθεια μπορούμε να έχουμε και σε πιο επίπεδο.

Ελπίζω να έρθουν παίκτες και να μην φύγουν, αλλιώς τότε θα επέλθει διάλυση. Ο πρόεδρος κάνει τα πάντα για να κρατήσει τουλάχιστον αυτή τη χρονιά και μετά το καλοκαίρι να δει τι μπορεί να γίνει καλύτερο για την ομάδα, η οποία ταλανίζεται από οικονομικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια».

Για τον Τέρελ Καστλ: «Προσπαθώ να βρω κάποια λύση, ώστε να τον ξεκουράσω. Μου έχει κάνει εντύπωση ότι παρά το γεγονός οτι είναι 40 ετών δουλεύει και είναι πιστός στα καθήκοντά του χωρίς να “λουφάρει”. Η ΑΕΚ τον έχει ανάγκη, το θέμα είναι να προσπαθήσω με κάποιο τρόπο να του δίνω ανάσες, ώστε να είναι πιο φρέσκος».

Σχετικά με το τι ζήτησε από τους παίκτες του στην πρώτη προπόνηση: «Το πρώτο που ζήτησα από τους παίκτες μου είναι να αφήσουμε ότι υπάρχει έξω από το γήπεδο και το δεύτερο, αν υπάρχει πραγματικά διάθεση, έτσι όπως είμαστε να συνεχίσουμε και να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για την ομάδα. Τα παιδιά μου υποσχέθηκαν ότι όντως υπάρχει διάθεση, το είδα άλλωστε και στην προπόνηση.

 Πως τον υποδεχτηκε ο κοσμος της ΑΕΚ:

Μπροστάρηδες σε αυτήν την προσπάθεια είναι οι Έλληνες, ο Ντικούδης, ο Νικολαϊδης, ο Καλλινικίδης τα οποία είναι έμπειρα παιδιά και δείχνουν την διάθεση να τραβήξουν το βάρος. Έχω κάνει συζήτηση μαζί τους και πραγματικά τους έχω ζητήσει να είναι ηγέτες, σε αυτή την προσπάθεια, να είμαστε όλοι μια γροθιά γιατί αυτό χρειάζεται αυτή τη στιγμή η ΑΕΚ».

«Ο κόσμος της ΑΕΚ πάντα δείχνει ενδιαφέρον και αγάπη για την ομάδα είτε είναι καλά η ομάδα είτε όχι, πολύ περισσότερο τον τελευταίο καιρό που η ομάδα έχει προβλήματα. Ο κόσμος βρίσκεται στο γήπεδο και στηρίζει την ομάδα. Η σχέση μου μαζί τους είναι πολύ καλή. Με αγαπάνε από τότε που ήμουν παίκτης της ΑΕΚ.

Πήρα μηνύματα στα οποία με ευχαριστούσαν που ήρθα να βοηθήσω την ομάδα. Βλέπω ότι υπάρχει θετική ανταπόκριση. Αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό, αλλά και για την ομάδα γιατί δείχνουν πόσο την αγαπάνε. Ο κόσμος είναι απογοητευμένος από την ΑΕΚ γενικότερα γιατί περνάει συνεχώς προβλήματα, δεν έχει ένα σταθερό πρόεδρο, όπως ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός».


sentragoal.gr