ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Χιμένεθ: «Δεν παραιτούμαι»

Μονόδρομο αποτελεί η πρόκριση στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας κι αυτό το έχουν καταλάβει απόλυτα, άπαντες στην ΑΕΚ...

Ο τεχνικός των «κιτρινόμαυρων», Μανόλο Χιμένεθ μίλησε στους εκπροσώπους Τύπου για τον αγώνα με τους Θεσσαλούς και ξεκαθάρισε ότι «το ματς με τη Λάρισα είναι κάτι παραπάνω από ένα παιχνίδι».

Αναλυτικά μίλησε:

Για το αυριανό παιχνίδι με την Λάρισα:

«Είναι κάτι παραπάνω από ένα παιχνίδι, αλλά δεν είναι δίκαιο να πούμε ότι είναι το μόνο που μας μένει. Για εμάς είναι κάτι παραπάνω από το να περάσουμε στην επόμενη φάση, θέλουμε να περάσουμε για την περηφάνια μας, τα συναισθήματα των οπαδών μας, αλλά και για την εικόνα που πρέπει να δείξουμε σε ένα παιχνίδι με την υστεροφημία που έχουμε ως ομάδα».

Για την εικόνα της ΑΕΚ:

«Θέλω να βλέπω την καλύτερη εικόνα της ομάδας μου. Δουλεύουμε σωστά στις προπονήσεις και αν παίζαμε όπως στις προπονήσεις δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα. Σήμερα για παράδειγμα, έπρεπε να σταματήσω την προπόνηση γιατί σκοτωνόντουσαν μεταξύ τους, αγωνιστικά».

Για το ενδεχόμενο παραίτησης: 

«Συνέχεια παίρνω αποφάσεις για να είναι καλύτερη η ομάδα της ΑΕΚ. Έχω κάποιες δεσμεύσεις, ανεξάρτητα με το τι μπορεί να συμβεί και η παιδεία μου και τα συναισθήματα που έχω δεν οδηγούν στο να πετάω λευκή πετσέτα. Πρέπει να με πετάξεις νοκ άουτ για να φύγω.

Μια ήττα μας επηρεάζει πάρα πολύ, δύο ακόμη περισσότερο. Ο ενθουσιασμός και η όρεξη για δουλειά πρέπει να είναι πάνω από οποιαδήποτε συνθήκη και δικαιολογία. Θα αφήσω την ΑΕΚ όταν καταλάβω ότι δεν μπορώ να προσφέρω τίποτα. Η ΑΕΚ έχει μια ιστορία και πρέπει να την προστατεύσουμε και να παλεύουμε για αυτή. Πρέπει να είμαστε φιλόδοξοι».

Για τις κινήσεις που έχει κάνει:

«Οι ποδοσφαιριστές έχουν αισθανθεί ότι έχουν γίνει αλλαγές. Ισως να θέλω να κάνω γρήγορες αλλαγές και βιαστικά, δεν υπάρχει όμως χρονικό περιθώριο, είναι πολλά τα χρόνια που δεν έχουμε καταφέρει κάτι. Δεν υπάρχει μάγος. Υπάρχει αφοσίωση. Είχαμε πει ότι τον Δεκέμβριο θα παίρναμε αποφάσεις. Γνωρίζω που βρίσκομαι και ξέρω τι θέλω.

Έχω έρθει από ένα πρωτάθλημα πιο πάνω από το ελληνικό, θα μπορούσα να είμαι πιο διπλωμάτης, αλλά το ισπανικό είναι πιο υψηλό. Αυτό που δεν θα κάνω είναι να συμβιβαστώ με αυτό που βλέπω εδώ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Κάποιες στιγμές πήγα να συμβιβαστώ. Θα συνεχίσω να απαιτώ πράγματα όπως στο ισπανικό πρωτάθλημα».

Για τη συνάντηση που είχε με τους οπαδούς της ΑΕΚ:

«Είχαμε μια συνάντηση με περίπου 50-60 φιλάθλους. Έχουμε ένα κοινό. Το σήμερα που φοράμε. Τους άκουσα. Μου έδειξαν πολύ σεβασμό, δεν μου μίλησαν για κάποιο ποδοσφαιριστή. Θέλουν να βοηθήσουν την ΑΕΚ. Θέλουν το καλό της, όπως και εγώ.

Μετέφεραν υποστήριξη και σεβασμό προς εμένα και τους εξήγησα τις προθέσεις που έχω για να δουλέψω και να εργαστώ σε μια μεγάλη ομάδα».

Για τις κινήσεις της ΑΕΚ τον Ιανουάριο:

«Υπάρχουν κάποιες αποφάσεις που έχουν παρθεί εδώ και καιρό. Όλα θα πάνε ανάλογα με το κατά πόσο μπορούμε να το κάνουμε. Θα προσπαθήσουμε να φέρουμε και νέους παίκτες. Εχω εμπιστοσύνη στην διοίκηση και στην ΑΕΚ».

Ο Ισπανός προπονητής αποκάλυψε εξάλλου πως προβιβάζονται στην α’ ομάδα οι Σέρχιο Αμπντουραχμάνι και Βίκτορ Κλοναρίδης, που μέχρι πρότινος αγωνίζονταν στην U-20.


sentragoal.gr