ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

«Μία οικογένεια πάει μπροστά»

Μία ΑΕΚ οικογένεια, μία ΑΕΚ γροθιά, μία πραγματική απόλαυση είναι η ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ. Οι παίκτες του Αρβανίτη, Τσαούσης, Βακάλης, Γεωργιάδης, Παπαδόπουλος και Μεγαλοοικονόμου, μιλούν στο Score και αναφέρονται στον θρίαμβο του Σαββάτου και τη συνέχεια:

Φάνης Τσαούσης: «Μόνο στην ΑΕΚ γίνονται αυτά. Ό,τι και να πω είναι λίγο. Είμαστε χαρούμενοι για την πρόκριση αλλά θέλουμε να δώσουμε κι άλλες χαρές στον κόσμο μας».

Γιώργος Βακάλης: «Αυτή η πρόκριση αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για το όνομα της ομάδας αλλά και του ελληνικού χάντμπολ στην Ευρώπη. Σε καιρό κρίσης δείχνουμε πως όταν κυριαρχεί το συναίσθημα και η θέληση για διάκριση όλα είναι δυνατά. Σε κάθε αγώνα παίζουμε με την καρδιά μας».

Διονύσης Γεωργιάδης: «Ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο. Αυτό που έγινε είναι συγκλονιστικό. Ενα ευχαριστώ είναι λίγο για τον κόσμο μας που μας στήριξη τόσο πολύ. Η νίκη και η πρόκριση ανήκει και σε αυτούς. Δώσαμε τα πάντα και στο τέλος ανταμειφθήκαμε. Η ομάδα αυτή έχει δουλέψει πολύ. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Έχουμε ψυχή αλλά είμαστε και σε καλή κατάσταση. Όλα είναι ένα σύνολο. Πιστέψαμε στην πρόκριση και το πετύχαμε. Πρέπει να κοιτάξουμε την συνέχεια όμως».

Γιώργος Παπαδόπουλος: «Είμαστε τρισευτυχισμένοι. Αυτό που ζήσαμε ήταν ένα όνειρο. Είμαι περήφανος για την ομάδα μου και τους συμπαίκτες μου. Ευχαριστούμε πολύ τον κόσμο που ήρθε εδώ και μας στήριξε. Ειλικρινά ζούμε μοναδικές στιγμές και είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω σε αυτό το σωματείο. Είναι σίγουρα μία από τις καλύτερες στιγμές στην καριέρα μου».

Θοδωρής Μεγαλοοικονόμου: «Το αξίζαμε πιστεύω αυτό που έγινε. Βγάλαμε τον καλύτερό μας εαυτό και στο τέλος βλέποντας ότι μπορούμε να το πετύχουμε δώσαμε τα πάντα. Θυμάμαι μόνο τα τελευταία δέκα λεπτά στον πάγκο. Μετά ήμουν αγκαλιά και πανηγύριζα με κάποιους που δεν γνώριζα. Ήταν οι πιο ωραίες μου στιγμές σαν αθλητής. Η μέρα αυτή θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη μου. Μακάρι να ζήσουν όλοι αυτό που έζησα εγώ και οι συμπαίκτες μου. Έχουμε καταφέρεινα γίνουμε μία οικογένεια και αυτό είναι το δυνατό μας όπλο».


aek365.gr