ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Μαρκόφσκι: Μακάρι να πάω στην ΑΕΚ!

Ο Σέρβος επιθετικός είναι ενήμερος για το ενδιαφέρον της Ένωσης και περιμένει την πρότασή της για να μετακομίσει στην Αθήνα.

Με δηλώσεις του στο aek365.gr, ο γενικός αρχηγός της Δόξας Δράμας, Αντώνης Κασδοβασίλης, επιβεβαίωνε χθες το ενδιαφέρον της ΑΕΚ για τον Μάρκο Μαρκόφσκι και τις πρώτες συζητήσεις που έχουν γίνει. Σήμερα, ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής δηλώνει ενήμερος για αυτές τις συζητήσεις και μιλώντας στην εφημερίδα «Goal», τόνισε: «Και ποιος δεν θα ήθελε να έρθει στην ΑΕΚ. Οταν ο κ. Σάμιος μου το είπε, τρελάθηκα από τη χαρά μου» ήταν τα πρώτα λόγια του 24χρονου σέντερ φορ, για να συνεχίσει:

«Μέχρι στιγμής ήξερα για το ενδιαφέρον άλλων ομάδων να με αποκτήσουν, αλλά αν υπάρξει πρόταση από την ΑΕΚ, δεν θέλω να πάω πουθενά αλλού. Ολοι ξέρουν πόσο σημαντική ομάδα είναι και πόσο μεγάλη ιστορία έχει στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Αυτό μου το έχει εξηγήσει και ο μάνατζέρ μου, ο Μπράνκο Μιλοβάνοβιτς, που έχει αγωνιστεί στην ομάδα. Η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα, με θερμούς οπαδούς και πολύ καλό προπονητή. Είναι από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να συνεχίσω εκεί την καριέρα μου».
 
aek365.gr