ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Περιμένει ΑΕΚ ο Ζεοβάνι !

Την επίσημη πρόταση της ΑΕΚ περιμένει ο Ζεοβάνι για να ενεργοποιηθεί η προφορική συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών. Συνεχίζονται τα δημοσιεύματα σε Αυστρία και Βέλγιο για υποψήφιους παίκτες.

Ο Βραζιλιάνος άσος μίλησε στη «SportDay» και ανέφερε: «Ο μάνατζέρ μου βρίσκεται σε συνεχή επαφή με την ΑΕΚ, η οποία εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για μένα, αλλά δεν έχει γίνει ακόμα η επίσημη πρόταση που απαιτείται. Αν ο μάνατζέρ μου δεν έχει γραπτή πρόταση, δεν μπορεί να πάει στη Χαλ και να τους ζητήσει να μείνω ελεύθερος. Πρέπει να έχει κάτι επίσημο στα χέρια του και στην παρούσα φάση εγώ συνεχίζω τις διακοπές μου και περιμένω. Υπάρχουν κι άλλες ομάδες που ενδιαφέρονται, αλλά ακόμα δεν έχω κάτι επίσημο από καμία ομάδα.

Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να γνωρίζω όσο το δυνατόν πιο σύντομα πού θα αγωνίζομαι τη νέα περίοδο. Να ξέρω αν θα μείνω στη Χαλ ή αν θα φύγω. Μέσα σ' όλα, θα ήθελα να φροντίσω και για το σχολείο της κόρης μου (Ζεοβάνα) και να προχωρήσω σε διάφορα ζητήματα. Πρέπει να επιστρέψω στην Αγγλία στις αρχές Ιουλίου για να ξεκινήσω προετοιμασία με τη Χαλ, με την οποία δεσμεύομαι με συμβόλαιο. Προφανώς και δεν θέλω να παίζω σε β' κατηγορία, αλλά επαναλαμβάνω ότι δεσμεύομαι με συμβόλαιο», δήλωσε ο 30χρονος παίκτης.

Ερωτηθείς αν έχει ενοχληθεί από τη στασιμότητα που παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες, απάντησε: «Έχω πει ότι ενδιαφέρομαι και θα δούμε. Ελπίζω ό,τι είναι να γίνει, να γίνει άμεσα».

gazzetta.gr