ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Αιχμές Σκόκο για τον Μπάγεβιτς!

Αιχμές κατά του Ντούσαν Μπάγεβιτς άφησε ο Νάτσο Σκόκο. Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός της Ενωσης, κράταγε μέσα του όσα τον πείραξαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς «για να μην βλάψω την ομάδα», όμως τώρα που τέλειωσε η σεζόν τα έβγαλε από μέσα του. Οσον αφορά στο αν θα παραμείνει, η απάντησή του δεν έβγαλε είδηση...

Για τη σχέση του με τον Μπάγεβιτς: «Είναι προφανή κάποια πράγματα γιατί φαίνονται. Αυτό που με ενόχλησε ήταν πως μετά από ένα παιχνίδι που είσαι στεναχωρημένος όταν έχεις χάσει κάποια πράγματα δεν ήταν σωστά. Οταν χάναμε πάντα η ευθύνη βάραινε τους παίκτες. Οταν όμως κερδίζαμε, κερδίζαμε εξαιτίας του προπονητή.

Σίγουρα ήταν μία παράξενη σχέση αυτή που είχαμε με τον προπονητή. Απλά εγώ μιλάω στο τέλος της χρονιάς. Εμένα με έχουν ενοχλήσει πολλά πράγματα αλλά δεν τα έλεγα τότε για να μην βλάψω. Γιατί θεωρούσα ότι έτσι δεν θα βοηθούσα.

Θα ήθελα τώρα όμως να δώσω κάποια παραδείγματα. Λίγο πριν ξεκινήσει η σεζόν άκουσα τον τεχνικό πως δεν έχει φορ ποιότητας για να βάλει δίπλα στον Μπλάνκο.

Επίσης σε έναν σημαντικό αγώνα με την Έβερτον έμεινα εκτός ξαφνικά. Επίσης ακούστηκε πως ανάμεσα στους παίκτες που ήθελε να διώξει ο κόουτς ήμουν και εγώ.

Θέλω να ξαναπώ ότι δεν τα είπα τότε για να μην βλάψω την ΑΕΚ. Αυτό που βοηθάει την ομάδα είναι να μιλάμε στο τέλος της σεζόν και όχι κατά την διάρκεια. Σήμερα αποδείξαμε στο γήπεδο ότι θέλαμε να πάρουμε την νίκη και να βοηθήσουμε την ομάδα».

Για το κατά πόσο θα τον επηρεάσει η παραμονή του Μπάγεβιτς: «Οχι. Απλά ήθελα να τα πω αυτά γιατί με ενοχλούσαν όλο τον χρόνο και τώρα σκέφτομαι για τις διακοπές».

Για τον έχει υπογράψει στον Παναθηναϊκό: «Θα απαντήσω σε όλες σας τις ερωτήσεις εκτός από αυτό».
Για το αν έχει μιλήσει με τον Μπάγεβιτς για τα προβλήματα: «Σίγουρα έγιναν κάποιες συζητήσεις, γιατί υπήρχαν προβλήματα. Το θέμα είναι πως εκφραζόμαστε διαφορετικά».

Για τα πειθαρχικά παραπτώματα που έχει υποπέσει: «Γιατί πληθυντικό; Σε ένα έχω υποπέσει που ήταν ο τσακωμός μου με τον Τζιμπούρ. Ομως όπως είδατε αυτό δεν επηρέασε την ομάδα και οι δύο μας κάναμε το καλύτερο.

Οσο για την έξοδό μας ένα βράδυ, όντως βγήκαμε ένα βράδυ για φαγητό αλλά γράφτηκαν πολλά ψέμματα γι' αυτό το θέμα».

Για το αν ήταν το τελευταίο του ματς με τη φανέλα της ΑΕΚ: «Μπορεί να είναι το τελευταίο μου ματς, μπορεί και όχι. Αν είναι όμως αποχαιρέτησα τον κόσμο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Από την πλευρά του, ο Σεμπάστιαν Σάχα, αφού τόνισε ότι θέλει να παραμείνει στην ομάδα, αφιέρωσε τη νίκη στους οπαδούς της ομάδας και την οικογένειά του: «Αποχωρώ ευτυχισμένος από το παιχνίδι. Κερδίσαμε και πήραμε μία καλή θέση.

Εγώ θέλω να μείνω στην ΑΕΚ. Ηρθα εδώ με σκοπό να παλέψω για σημαντικά πράγματα. Φεύγω για διακοπές σκεπτόμενος την επιστροφή μου στην Ένωση, ώστε να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο του χρόνου, γιατί το μόνο που διεκδικήσαμε μέχρι πέρυσι ήταν το Κύπελλο. Αυτήν την νίκη την αφιερώνω στον κόσμο μας και την οικογένειά μου. Ήταν ένα δώρο προς αυτούς».

Για την παραμονή του Μπάγεβιτς: «Ηταν ένα από τα σενάρια που υπήρχαν. Ήταν μία απόφαση που πήρε η διοίκηση. Σίγουρα ο προπονητής είχε κάποια προβλήματα με παίκτες. Αυτό που θέλω εγώ να πω ότι η ΑΕΚ είναι πάνω από όλους και από όλα. Είναι πάνω από παίκτες και προπονητή».

sentragoal.gr