ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Bλάνταβιτς: Με θέλει ο Μπάγεβιτς!

Ένα νέο όνομα φέρεται πως προστέθηκε στην μεταγραφική λίστα της ΑΕΚ, καθώς ο Άντμιρ Βλάνταβιτς, σε δηλώσεις που έκανε σε μέσα της πατρίδας του, τόνισε πως έχει έρθει σε επαφή με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς για την μεταγραφή του στην Ένωση. Ο μέσος της Σάλτζμπουργκ, ισχυρίστηκε πως ο προπονητής της Ένωσης του ισχυρίστηκε πως η διοίκηση του δικεφάλου βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τον αυστριακό σύλλογο και πως γρήγορα θα τελειώσει το θέμα.

«Ο Μπάγεβιτς μου είπε πως η διοίκηση της ΑΕΚ έχει ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τη Ρεντ Μπουλ για να μετακομίσω στην Ελλάδα και μου είπε, μάλιστα, πως αυτές είναι σε πολύ καλό δρόμο», ενώ στην συνέχεια μίλησε και για τις επαφές προ καιρού που είχε με τον συμπαίκτη του στην Εθνική ομάδα της Βοασνίας, Σάνελ Γιάχιτς: «Πριν από ένα μήνα ο Γιάχιτς ήρθε σε επικοινωνία μαζί μου και με ρώτησε πώς θα μου φαινόταν η ιδέα να μεταγραφώ στην ΑΕΚ» επισήμανε ο Βλάνταβιτς και πρόσθεσε:

«Του είπα ότι δεν έχω πρόβλημα, αλλά θα πρέπει πρώτα να μιλήσουν με τη Σάλτσμπουργκ με την οποία έχω συμβόλαιο. Μίλησα πολύ λογικά και δεν ήθελα να δημιουργήσω προβλήματα στην ομάδα μου. Και αυτό το είπα γιατί και τον περασμένο χειμώνα εμφανίστηκε σύλλογος που ενδιαφερόταν για μένα, όμως ο Στέφενς δεν με άφησε να αποχωρήσω λέγοντας πως με θεωρεί χρήσιμο, πράγμα που δεν φαίνεται».

Ωστόσο, η περίπτωση του 28χρονου μέσου θεωρείται κάπως «τσουχτερή» για τα δεδομένα που έχει θέσει η ΑΕΚ, καθώς σύμφωνα με το δημοσίευμα ο Βλάνταβιτς μεταγράφηκε από την Ζίλινα στην Ρεντ Μπουλ, με ένα ποσό που ξεπερνούσε τις 600.000 ευρώ, μεταγραφή που θεωρείται σημαντική για τα οικονομικά δεδομένα του συλλόγου και σε ενδεχόμενη πώλησή του, θα ήθελε να έχει και κέρδος.

aek365.gr