ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΣΤΟ aek365.gr

Διατεθειμένος να παραμείνει στην ΑΕΚ, με την προϋπόθεση ότι εκείνη θα επιστρέψει σε πρωταγωνιστικό ρόλο, εμφανίστηκε ο Ραφίκ Τζεμπούρ.

Ο Γαλλοαλγερινός χαρακτήρισε αναγκαία για την «Ένωση» την απόκτηση νοοτροπίας νικητή και αποκάλυψε ότι, εφόσον διαπιστώσει τέτοια διάθεση από τον σύλλογο, θα ήθελε να εξαντλήσει το συμβόλαιο που έχει μαζί του μέχρι το 2011.

Σε αντίθετη περίπτωση, δε, εξέφρασε την προτίμηση να αγωνιστεί στο εξωτερικό και όχι σε κάποια άλλη ελληνική ομάδα.

Στην ίδια συνέντευξή του στο aek365.gr, ο Τζεμπούρ αναφέρθηκε στην πολυσυζητημένη σχέση του με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς, μίλησε για τη χρονιά που τελειώνει και τόνισε πόσο θα βοηθήσει την ΑΕΚ -σε αυτή που έρχεται- η δημιουργία του νέου προπονητικού κέντρου.

Αναλυτικά τα λεγόμενα του Γαλλοαλγερινού επιθετικού:

Η σεζόν με την ΑΕΚ τελείωσε για σένα χθες βράδυ στην Θεσσαλονίκη. Ποιο είναι το πρώτο σχόλιο για την πορεία της ομάδας και για την ατομική σου επίδοση;

«Φέτος η ΑΕΚ έδειξε ότι δεν είχε την σωστή νοοτροπία. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ομάδα δεν προσπάθησε. Πιστεύω ότι προσπάθησε, αλλά αυτό δεν έφτανε. Και στο τέλος δεν πήραμε ό,τι άξιζε πραγματικά αυτή η ομάδα. Για μένα ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά. Στο πρώτο μισό της σεζόν ήμουν εκτός ομάδας. Στο δεύτερο μισό, έπαιζα συνέχεια, χωρίς ωστόσο να είμαι έτοιμος. Παρόλα αυτά, ήμουν μαχητικός και έκανα καλά πράγματα για την ομάδα μέσα στο γήπεδο.

Πολλοί μέσα στην ομάδα αλλά και εκτός ομάδας μου έλεγαν ότι η ΑΕΚ χωρίς εμένα και η ΑΕΚ με εμένα είναι διαφορετική ομάδα. Είμαι περήφανος για αυτά τα λόγια που άκουσα. Μπορούσα να παίξω καλύτερα, αλλά δεν ήμουν έτοιμος να παίζω κάθε τρεις μέρες. Δεν ήμουν προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο. Πιστεύω όμως ότι τελικά με τις εμφανίσεις μου έκανα χαρούμενο όποιον πίστεψε σε μένα».

Οι πρώτες σκέψεις σου για την νέα σεζόν. ΑΕΚ ή κάπου άλλου;

«Για την επόμενη χρονιά όλα είναι ακόμα μπερδεμένα... Θα δώσω προτεραιότητα όμως στην ΑΕΚ γιατί έχω συμβόλαιο μαζί της. Θα δούμε πως μπορούμε να συνεχίσουμε ή να φύγω βοηθώντας έτσι την ομάδα. Θα έχουμε χρόνο μετά το Μουντιάλ για να συζητήσουμε. Τώρα θέλω να είμαι συγκεντρωμένος για το Μουντιάλ. Θα μιλήσουμε για όλα με τον πρόεδρο και το τι είναι καλύτερο για την ομάδα και εμένα».

Πως μπορεί να μείνει ο Τζεμπούρ στην ΑΕΚ και την νέα σεζόν;

«Πρέπει να αλλάξουν πολλά στην ΑΕΚ. Κυρίως να έρθουν νέοι άνθρωποι, με νοοτροπία νικητή. Εντός και εκτός ομάδας. Γενικά στην ομάδα. Ο νέος πρόεδρος και ο νέος τεχνικός διευθυντής έχουν φρέσκιες ιδέες και πιστεύω θα πετύχουν τον στόχο τους. Έχω μιλήσει με τον πρόεδρο, αλλά όχι ακόμα με τον κύριο Γκρέταρσον. Ο κύριος Αδαμίδης είναι σωστό άτομο και έχει πολύ καλές ιδέες για το ποδόσφαιρο.

Ωστόσο, στο ελληνικό ποδόσφαιρο δεν είναι εύκολο να πετύχεις. Πολλοί προσπαθούν να σου βάλουν εμπόδια. Πιστεύω όμως ότι θα πετύχουν και σε 2-3 χρόνια θα φανεί αυτό. Χρειάζεται, όμως, σωστή προετοιμασία στο πλάνο. Η ΑΕΚ πρέπει να επανέλθει σε υψηλό επίπεδο, να διεκδικεί τίτλους και να παίζει και πάλι στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Πιο συγκεκριμένα, τι πρέπει να γίνει στο αγωνιστικό κομμάτι που αφορά περισσότερο εσένα ως ποδοσφαιριστή;

«Αν μείνω στην ΑΕΚ, θέλω να ξέρω ότι θα γίνει η ομάδα και πάλι πρωταγωνίστρια. Θέλω να παίζω σε μία ομάδα για την οποία να μπορώ να μάχομαι και να με ενδιαφέρει τι θα κάνει μέσα στην χρονιά. Δεν θέλω να είμαι σε μία ομάδα και να είμαι αδιάφορος. Αν η ΑΕΚ φέρει τους παίκτες για να παλέψουμε για το πρωτάθλημα, τότε δεν έχω κανένα λόγο να φύγω. Αν η ΑΕΚ θέλει να τα αλλάξει όλα και να κάνει νέο ξεκίνημα, αυτό θα χρειαστεί χρόνο και θα είναι δύσκολο να μείνω. Δίνω προτεραιότητα στην ΑΕΚ και αν το πρότζεκτ της είναι ενδιαφέρον για μένα, δεν έχω κανένα λόγο να φύγω. Αν γίνουν κάποιες αλλαγές που δεν μου ταιριάζουν, τότε θα πρέπει να φύγω».

Αν δεχθούμε ότι δεν συνεχίζεις στην ΑΕΚ. Που θα ήθελες να παίξεις; Σε άλλη ελληνική ομάδα;

«Δεν είναι στόχος μου να πάω σε άλλη ελληνική ομάδα. Αν μείνω στην Ελλάδα, θέλω να παίζω για την ΑΕΚ. Αν πρέπει να φύγω, θέλω να πάω στο εξωτερικό. Όλα τα πρωταθλήματα στην Ευρώπη είναι δυνατά. Θέλω να πάω σε ομάδα που να έχει υψηλούς στόχους. Να έχει νοοτροπία νικητή. Είναι καλό να πας σε ομάδα της Αγγλίας, αλλά πρέπει να παίζεις και για σύλλογο με υψηλούς στόχους. Δεν είναι το ίδιο να παλεύεις για να μην υποβιβαστείς και το ίδιο να μάχεσαι για τις πρώτες θέσεις.

Εμένα μ' αρέσει να παίζω ποδόσφαιρο. Όπου και να' ναι, αρκεί να το χαίρομαι. Από το «Καμπ Νου» και την Μπαρτσελόνα, μέχρι το χωριό που μεγάλωσα... Αν και θα προτιμούσα το «Καμπ Νου»! Είναι το τέλειο μέρος για να παίξεις ποδόσφαιρο...»

Η ΑΕΚ φεύγει από τους Θρακομακεδόνες. Χαρμόσυνο νέο;

«Η μετακόμιση της ΑΕΚ στο νέο προπονητικό κέντρο θα την ανεβάσει 30-40%. Οι παίκτες, όταν προπονούνται σε σωστές εγκαταστάσεις, έχουν μεγαλύτερο κίνητρο και είναι χαρούμενοι που έχουν σωστούς χώρους για την δουλειά τους. Θα είναι μεγάλη αλλαγή για την ΑΕΚ και θα της κάνει μεγάλο καλό. Στους Θρακομακεδόνες ήταν δύσκολη η καθημερινότητα μας».

Τζεμπούρ και Μπάγεβιτς. Ποια είναι η σχέση σας τελικά; Όλα δείχνουν ότι μένει στην ΑΕΚ. Εσύ τι έχεις να πεις για αυτό;

«Προσωπικά δεν έχω καμία διάθεση να κάνω πολιτική εναντίον του Μπάγεβιτς. Ξέρω ποιος είναι και ξέρει καλά ποιος είμαι. Μιλάτε πολύ για τους καυγάδες του Μπάγεβιτς με τον Τζεμπούρ, αλλά υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα. Ξέρω την αλήθεια, ξέρω τι έχει γίνει μεταξύ μας. Ξέρω τι έκανα λάθος και τι σωστό. Το θέμα είναι να βρει η ΑΕΚ τον δρόμο της και δεν ενδιαφέρουν τόσο τους φιλάθλους η σχέση μου με τον Μπάγεβιτς».

Η ΑΕΚ, δίχως εσένα, δίνει μεθαύριο ένα κρίσιμο ματς για το πότε θα παίξει στην Ευρώπη την νέα σεζόν...

«Δεν έχουμε επιλογές. Πρέπει να κερδίσουμε. Εύχομαι να το πετύχουμε και να κερδίσουμε τον Ολυμπιακό. Έχει απουσίες ο αντίπαλος, αλλά το παιχνίδι είναι 90 λεπτά και εκεί πρέπει να αποδεικνύεις αν είσαι ο καλύτερος. Αν δώσουμε αυτό που μπορούμε, είμαι σίγουρος ότι θα κερδίσουμε».

Φεύγεις σήμερα για την πατρίδα σου. Τι θα ήθελες να πεις στον κόσμο της ΑΕΚ;

«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που με βοήθησαν όταν ήμουν σε κακή κατάσταση. Με πίστεψαν και μου έδωσαν δύναμη. Μου έστελναν μηνύματα, e-mail, με σταματούσαν στον δρόμο και μου έλεγαν να γυρίσω στην ΑΕΚ. Πιστεύω να χάρηκαν σε αυτό το διάστημα που με είδαν να παίζω και να προσπαθώ για το καλό της ομάδας. Μπορεί να πληγώθηκε η καρδιά μου από κάποιους, αλλά όσο έπαιξα, πάντα προσπαθούσα για το καλύτερο -παρότι η ομάδα δεν τα πήγε καλά φέτος».