ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΕΚ: Μπαϊρακτάρης... τέλος.

Ο Στάθης Μπαϊρακτάρης ξεκαθάρισε χθες μέσω ανακοίνωσης ότι αποσύρεται οριστικά.

«Mετά τη δήλωση του κυρίου Γεωργαντζόγλου να πληρώσω εγώ τους παίκτες τους οποίους επέλεξαν ο ίδιος και ο κύριος Οικονομάκης και επειδή εγώ είμαι αντίθετα κάθετος στην πρόσληψη του κυρίου Οικονομάκη -ασχέτως εάν στην πρόσκληση για γεύμα μου έφερε και τον κύριο Οικονομάκη και προσπάθησε να με φέρει προ τετελεσμένου γεγονότος- είπα να φύγω, αλλά σεβόμενος τον εαυτό μου δεν έφυγα.

Στηρίζω τον Αγγελο Κορωνιό. Δεν θέλω να πληρώσω επιλογές άλλων και ούτε να συνεχίσω την αντιπαράθεση με τον ανωτέρω κύριο. Ετσι αποσύρω το ενδιαφέρον μου για την επένδυση στην ΑΕΚ».

sentragoal.gr