ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Κορωνιός: Θέλω να μείνω στην ΑΕΚ .


Αποκαλυπτική συνέντευξη παρεχώρησε  στο aek-live.gr ο Άγγελος Κορωνιός. Ξεκαθάρισε ότι θέλει να παραμείνει στο τιμόνι της ομάδας... Το πλήρες περιεχόμενο της συνέντευξης στον Μάριο Ματσάνκο έχει ως εξής:

«Η απόφαση να αποχωρήσω δεν είναι δική μου. Κάποιοι άλλοι αποφάσισαν για μένα. Εγώ θέλω να μείνω στην ΑΕΚ» τονίζει ο Άγγελος Κορωνιός ανοίγοντας την κουβέντα για το μέλλον του στην ΑΕΚ αλλά και γενικότερα για το μέλλον της Βασίλισσας του ελληνικού μπάσκετ.
Αρχικά, ρωτήσαμε τον Έλληνα κόουτς γιατί δεν θα είναι στην ΑΕΚ και την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν:  
 
«Δεν θα είμαι γιατί ανέλαβε μία νέα διοίκηση. Έχει βρει άλλον προπονητή. Εγώ είχα συμφωνήσει σε όλα με τον κ. Καραμανλή και τον μέτοχο, κ. Μπαϊρακτάρη που θα έμπαινε στην ομάδα για να καθίσω στον πάγκο τη φετινή σεζόν. Είχαμε βρεθεί μάλιστα και μου εξέφρασαν και οι δύο την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου. Είχαμε έτοιμο πλάνο για την επόμενη μέρα. Είχα μιλήσει και είχα συμφωνήσει με 6 παίκτες, εκ των οποίων οι 2 από αυτούς τώρα έκλεισαν σε άλλη ομάδα».
 
Ο Άγγελος Κορωνιός δεν κρύβει την αγάπη του για την ΑΕΚ:  
 
«Θέλω να μείνω στην ομάδα. Άμα υπάρχει μία υγιής κατάσταση και μία κατάσταση που να έχει μέλλον γιατί να μην το κάνω; Ήθελα να προσφέρω στην ομάδα όταν ήταν στα χειρότερά της. Τώρα γιατί να μην μπορώ να την ανεβάσω;»
 
Ζητήσαμε από τον Άγγελο Κορωνιό να καταθέσει την άποψή του σε αυτό που δήλωσε ο νυν πρόεδρος της διοίκησης Πρωτοδικείου, σχετικά με το γεγονός ότι δεν τον ήθελε προσωπικά στην ομάδα γιατί έριξε την ΑΕΚ στην Α2: 
 
«Δεν γνωρίζω αν ο κ. Γεωργαντζόγλου είπε κάτι τέτοιο. Αν το έκανε είναι παράλογο. Δεν ήταν δική μου ομάδα η ΑΕΚ. Εγώ ήμουν προπονητής για τους τελευταίους 2 μήνες. Όποιος ξεκίνησε να φτιάξει την ομάδα η ευθύνη είναι δική του. Εγώ αναλαμβάνω τα λάθη των τελευταίων 2 μηνών. Εμένα η δουλειά μου είναι να είμαι προπονητής».
 
Για το που έμαθε ότι δεν θα συνεχίσει στην ΑΕΚ και ότι αναλαμβάνει προπονητής ο κ. Οικονομάκης ο κ. Κορωνιός επισημαίνει: «Δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου. Το έμαθα από τα sites και τις εφημερίδες».
 
Aναφορικά με το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί προπονητής, αλλά έχει συμφωνήσει προφορικά η νυν διοίκηση o έμπειρος τεχνικός σημειώνει:  
 
«Αυτό δεν το γνωρίζω και δεν έχω άποψη. Πάντως αυτά τα πράγματα δεν είναι σοβαρά. Κι εγώ τα είχα βρει με την προηγούμενη διοίκηση, αλλά δεν βγήκα ποτέ να το ανακοινώσω».
Την ίδια στιγμή, ο Άγγελος Κορωνιός εκφράζει την άποψή του για τον Μάκη Νικολαΐδη και την απόφασή του να απομακρυνθεί από την ΑΕΚ:  
 
 «Ο Μάκης Νικολαΐδης ήταν δική μου επιλογή. Μπορώ να πω ότι ήταν ένας παίκτης που ήθελε να μείνει στην ομάδα. Από κει και πέρα η απόφαση είναι δική του, σεβαστή, και δείχνει πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα».
 
Σε ότι αφορά τα λεγόμενα του Δημήτρη Χατζηχρήστου, ότι στο πρόσωπό του βλέπει ένα κομμάτι της Βασίλισσας, ο Έλληνας προπονητής σχολιάζει:  
 
«Εκτιμώ το κ. Χατζηχρήστο και ταυτίζονται οι απόψεις μας. Έχει δώσει και την ψυχή του για την ΑΕΚ. Πιστεύει ότι μπορώ να βοηθήσω. Αν με πάρουν αύριο ένα τηλέφωνο θα επιστρέψω και αυτό θα κάνω».
 
Αλήθεια βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε συζητήσεις με άλλο σύλλογο ο Κορωνιός: «Είμαι σε αναζήτηση ομάδας. Δεν με ενδιαφέρει μόνο η Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό. Αν υπάρξει κάτι θα το μάθετε».
 
Ο Άγγελος Κορωνιός μας μίλησε για τη νέα σελίδα που πρέπει να ανοίξει στην Βασίλισσα, λέγοντας: «Πρέπει να φτιαχτεί η ομάδα από την αρχή. Να στηθεί μία καινούργια ομάδα με μέλλον ώστε να μπορέσει να ανέβει. Αυτή τη στιγμή η ΑΕΚ αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα. Σε λίγες μέρες ξεκινάει το πρωτάθλημα και δεν υπάρχει ομάδα. Τίθεται σοβαρό θέμα να μην προλάβει η ομάδα να αγωνιστεί στην Α2».
 
Τελευταία κουβέντα μας με τον Άγγελο, ο κόσμος του Δικεφάλου: «Ο κόσμος της ΑΕΚ θα πρέπει να στηρίξει την ΑΕΚ. Η ΑΕΚ δεν έχει αντιπάλους. Πρέπει όλοι να είναι μαζί. Να γίνουν μία γροθιά. Θέλει υπομονή και επιμονή. Η ΑΕΚ είναι ένα μεγάλο σωματείο. Ιστορικό».


aek-live.gr