ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

«Κατάφερα να ξεφύγω»

Σοκαρισμένος από τα όσα έζησε στην Τούμπα και ανακουφισμένος που γλίτωσε, δηλώνει ο Ρότζερ Γκερέιρο.

Λίγα λεπτά πριν τη λήξη της αναμέτρησης του ΠΑΟΚ με την ΑΕΚ στη Θεσσαλονίκη, οπαδοί των γηπεδούχων εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο. Φυσικά το παιχνίδι διεκόπη ενώ κινδύνευσαν και οι παίκτες της ΑΕΚ που έσπευσαν να μπουν στα αποδυτήρια. Εμφανώς τρομαγμένος από τα θλιβερά επεισόδια εμφανίστηκε με δηλώσεις του σε Μέσα της Πολωνίας ο Γκερέιρο.

«Οπαδοί του ΠΑΟΚ εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο και προσπάθησαν να χτυπήσουν κάποιον, έτσι τυχαία. Οι περισσότεροι πλησίασαν στον Δέλλα, επειδή ήταν πιο κοντά τους. Τρόμαξα, αλλά ευτυχώς κατάφερα να ξεφύγω και να πάω στα αποδυτήρια» τόνισε αρχικά ο διεθνής επιτελικός χαφ και συμπλήρωσε: «Έχω ξαναδεί τέτοιες εικόνες στην Ελλάδα, αλλά πρώτη φορά συνέβησαν σε αγώνα της ομάδας μου και τις έζησα κι εγώ».

Όσο για την απόδοσή του, που στη συγκεκριμένη περίπτωση πέρασε σε δεύτερη μοίρα, επεσήμανε: «Αισθάνομαι πως είμαι σε καλή κατάσταση. Χαίρομαι που ο προπονητής μου με εμπιστεύεται».

onsports.gr