ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

"Θα αποδείξω ποιος είμαι στο γήπεδο"

Ο Έιντουρ Γκούντγιονσεν ανοίγει τα χαρτιά του και μιλά για τις πρώτες του εμπειρίες από την ΑΕΚ. "Σύντομα θα καταλάβουν ποιος είμαι", λέει για όσους τον αμφισβητούν.

Πως προέκυψε η ΑΕΚ στη ζωή σου; Και τι σκέφτηκες μόλις ενημερώθηκες για την προοπτική να συνεχίσεις την καριέρα σου στην Ελλάδα;

"Ένα χρόνο πριν, βρέθηκα με τον Άρναρ στην Ισλανδία. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, μάλλον περισσότερο μεταξύ... αστείου και αστείου, μου είπε... “αλήθεια, γιατί δεν έρχεσαι να παίξεις στην ΑΕΚ;”. Η συγκυρία δεν ήταν η κατάλληλη ασφαλώς, ήμουν σε συζητήσεις με τη Στόουκ, είχα τελειώσει με την Τότεναμ αλλά ήταν περίοδος που έπαιρνα ακόμα πολλά χρήματα και ήταν δύσκολο το να έρθω εδώ.

Το μυαλό μου για να είμαι ειλικρινής ήταν σε ομάδες της κεντρικής Ευρώπης, δεν έγινε μεγάλη κουβέντα, τα είπαμε στο πόδι. Κάποιες φορές όμως, ότι λες έτσι στα γρήγορα, στον αέρα, με έναν τρόπο μένει στο μυαλό. Και η ζωή τα φέρνει έτσι που τελικά διαπιστώνεις ότι τίποτα δεν συμβαίνει τυχαία".

- Το γεγονός ότι κάποιοι λένε ότι ξέπεσες στην Ελλάδα επειδή δεν μπορείς πια να σταθείς σε υψηλό επίπεδο, σε ενοχλεί; Ή μήπως σου δίνει κίνητρο;

"Υπάρχουν αλήθεια άνθρωποι που το λένε αυτό ε; Και μάλιστα εδώ στην Ελλάδα... Δεν θέλω να πω πολλά. Μόνο το ότι θα τους αποδείξω πόσο λάθος έχουν. Σύντομα θα το καταλάβουν".

- Πόσο εύκολο είναι για έναν ποδοσφαιριστή ο οποίος έχει αγωνιστεί στο κορυφαίο επίπεδο επί σειρά ετών να αρνείται την πρόταση μίας αγγλικής ομάδας - Γουέστ Χαμ) η οποία μάλιστα από εδώ και στο εξής θα χρησιμοποιεί ως έδρα το Γουέμπλεϊ;

"Κάθε μεγάλη απόφαση στη ζωή μας είναι δύσκολη. Και αυτή ήταν πραγματικά μία μεγάλη απόφαση. Για να είμαι ειλικρινής, το είδα πολύ ρομαντικά. Η πρόκληση του να αγωνιστώ σε ένα πρωτάθλημα για το οποίο δεν γνώριζα παρά ελάχιστα πράγματα, η Ελλάδα ως πολιτισμική αξία και η ευκαιρία να βοηθήσω μία ομάδα που είναι πραγματικά διαφορετική εκτός από μεγάλη, είναι όλα όσα με έφεραν εδώ. Είναι μία πρόκληση για μένα από κάθε άποψη. Ένας καινούργιος κόσμος που δεν είχα την ευκαιρία να γνωρίσω".

- Αυτά είναι λοιπόν τα κριτήρια βάσει των οποίων προτίμησες την ΑΕΚ από τη Γουέστ Χαμ; Δεν ήταν οικονομικοί λόγοι αυτοί που σε έφεραν στα μέρη μας;

"Οικονομικοί; Θα αστειεύεσαι... Ασφαλώς όχι διότι υπήρχαν ομάδες που μου έδιναν περισσότερα χρήματα, κάποιες πολλά πολλά περισσότερα ομολογώ. Όπως σου είπα και πριν, η Ελλάδα μου δίνει την ευκαιρία να γνωρίσω κάτι καινούργιο, μία χώρα με διαφορετική κουλτούρα, με πολιτισμό ο οποίος δεν μοιάζει με κανέναν άλλο. Στο Λονδίνο όλα ήταν γνώριμα σε μένα, είχα ανάγκη από κάτι διαφορετικό. Από ένα νέο μέρος, από κάτι που θα με ανανέωνε. Βρήκα την ευκαιρία της Αθήνας ως ιδανική για να ανοίξω τους ορίζοντές μου ακόμα περισσότερο".

- Ύστερα από δύο εβδομάδες και τέσσερα φιλικά ματς με την ΑΕΚ, ποια γνώμη έχεις σχηματίσει για την ποιότητα των ποδοσφαιριστών της ομάδας; Δίχως να ωραιοποιείς καταστάσεις...

"Δεν θέλω να μπω σε τέτοια κουβέντα. Μου αρέσει να μιλάω για την ομάδα και όχι μεμονωμένα για συμπαίκτες μου. Σημασία έχει το σύνολο. Αναφορικά με αυτό λοιπόν θα πω ότι βλέπω καλά πράγματα. Τα πρώτα 2-3 φιλικά έγιναν περισσότερο για την αφομοίωση της τακτικής και ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα για το επίπεδο της φυσικής κατάστασής μας. Από εδώ και πέρα, αγώνα με τον αγώνα, θα παίρνουμε τα πράγματα πιο σοβαρά. Πάντως από το επίπεδο δουλειάς είμαι απόλυτα ικανοποιημένος".

- Ο προπονητής σου δείχνει την πρόθεση να σε χρησιμοποιήσει στο αριστερό άκρο της μεσοεπιθετικής γραμμής. Σου ταιριάζει αυτή η θέση; Κι επειδή έχεις αγωνιστεί σε πολλές θέσεις στην καριέρα σου, ποια θεωρείς ότι είναι αυτή που σου ταιριάζει καλύτερα. Σε ποια το χαίρεσαι περισσότερο;

"Η αλήθεια είναι ότι στη συγκεκριμένη θέση έχω παίξει τις λιγότερες φορές από κάθε άλλη. Όμως είμαι κι εγώ ένα μέλος της ομάδας, οπότε αν στον συγκεκριμένο ρόλο κάνω αυτό που θέλει ο κόουτς κι αν η ομάδα λειτουργεί καλά με εμένα στη συγκεκριμένη θέση τόσο ανασταλτικά, όσο και δημιουργικά, τότε όλα είναι εντάξει. Η αλήθεια είναι ότι ο προπονητής μου δίνει την ελευθερία των κινήσεων όταν βρισκόμαστε στην επίθεση και αυτό με κάνει να νιώθω καλά. Σίγουρα δεν θα έχω πρόβλημα προσαρμογής στον συγκεκριμένο ρόλο".

- Σου αρέσει η ατμόσφαιρα που βρήκες στα αποδυτήρια; Είναι τέτοια η κατάσταση ώστε να νιώθεις άνετα και παράλληλα σίγουρος ότι η δουλειά που γίνεται στην ΑΕΚ θα αποδώσει καρπούς;

"Αν θα έλεγα ότι τα πράγματα είναι καλύτερα από αυτό που περίμενα ή φανταζόμουν, δεν θα γινόμουν υπερβολικός. Υπάρχει ισορροπία σε όλα τα επίπεδα. Όταν πρέπει να δουλέψουμε, όλοι είναι συγκεντρωμένοι και πειθαρχημένοι στις εντολές του Χιμένεθ. Ο Δέλλας και ο Λυμπερόπουλος μπορούν με δύο λέξεις ή με ένα νεύμα να δώσουν σε όλους να καταλάβουν πότε είναι ώρα για πλάκα ή πότε η στιγμή δεν σηκώνει αστεία. Γενικότερα όμως, όλοι φαίνεται ότι ξέρουν πότε μπορούν να αστειευτούν και πότε πρέπει να σκύψουν το κεφάλι και να δουλέψουν. Ασφαλώς η παρουσία του Χιμένεθ και ο τρόπος με τον οποίο δουλεύει δίνουν το ρυθμό σε όλες τις δραστηριότητες".

contra.gr