ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

«Ήρθα στην ΑΕΚ για το πρωτάθλημα»

Στην χώρα μας βρίσκεται από χθες το μεσημέρι η Ντογιάνα Ντόγκανιτς και αμέσως μετά την άφιξη της δεν έχασε καθόλου χρόνο. Παρά την κούραση η Σέρβα ακραία βρέθηκε στο κλειστό της Νέας Φιλαδέλφειας όπου είχε προπόνηση η γυναικεία ομάδα βόλει της ΑΕΚ και είχε την πρώτη της γνωριμία με τον προπονητή αλλά και τις υπόλοιπες αθλήτριες της «Ένωσης».
 
Το aek-live.gr και η «Ώρα των Σπορ» που αποκάλυψαν την μεταγραφή της ακραίας αλλά και την έλευση της στην Αθήνα, ήταν εκεί με την Γιολάντα Ζύκα για να υποδεχτεί το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΚ. Η έμπειρη ακραία δεν ήταν σε θέση να προπονηθεί καθώς μετά από ώρες ταξιδιού θα ήθελε πρώτα να ξεκουραστεί. Κατά την παραμονή της στο κλειστό της Νέας Φιλαδέλφειας, είχε την ευκαιρία να μιλήσει για πρώτη φορά με τον προπονητή της ΑΕΚ ενώ και τα υπόλοιπα κορίτσια την υποδέχτηκαν ιδιαίτερα θερμά. 
 
Η ίδια στις πρώτες της αποκλειστικές δηλώσεις στο aek-live.gr και στην «Ώρα των Σπορ» μίλησε για την απόφαση της να αφήσει την Ραμπίτα Μπακού και να φορέσει την φανέλα του «Δικεφάλου». Αρχικά για τους λόγους που την έκαναν να πει το «ναι» στην ΑΕΚ η Ντόγκανιτς σχολίασε:  
 
«Από την πρώτη στιγμή που μίλησα με τον μάνατζερ μου και μου μετέφερε την πρόταση της ΑΕΚ, μου είπε πως είναι μια ομάδα που φέτος στοχεύει στο πρωτάθλημα. Είναι μια ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό και διεκδικεί τον τίτλο. 
 
Για μένα αυτό ήταν πολύ σημαντικό. Ήμουν σε μια ομάδα που είχε υψηλούς στόχους και ήθελα να παραμείνω σε υψηλό επίπεδο. Η ΑΕΚ είναι μια ομάδα που καλύπτει τις φιλοδοξίες μου. Οπότε είμαι ικανοποιημένη για το επόμενο βήμα στην καριέρα μου», σχολίασε και συνέχισε λέγοντας:  
 
«Σήμερα ήρθα και δεν έχω προλάβει ακόμα να μιλήσω με τους ανθρώπους της ΑΕΚ. Ούτε με τον προπονητή έχω προλάβει να μιλήσω θα το κάνω σήμερα. Θα με ενημερώσει και ο μάνατζερ μου για τις υπόλοιπες λεπτομέρειες».
Από σήμερα στις προπονήσεις 
 
Η Ντόγκανιτς δεν προπονήθηκε χθες ωστόσο από σήμερα θα βρίσκεται κανονικά στη διάθεση του προπονητή της. Η Σέρβα θα κάνει προπονήσεις με την ΑΕΚ για τις επόμενες τρεις ημέρες και στη συνέχεια θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις πριν υπογράψει το συμβόλαιο της με το «κιτρινόμαυρο» τμήμα. 
 
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του «Δικεφάλου» θα μετακομίσει στην χώρα μας μαζί με τον σύζυγο της. Με την συγκεκριμένη μεταγραφική κίνηση η ΑΕΚ ενισχύεται σημαντικά εν όψει της έναρξης των επίσημων υποχρεώσεων καθώς πρόκειται για μια αθλήτρια που θα δώσει στην ομάδα αυτό που της έλειψε πέρυσι. Στο αγωνιστικό κομμάτι η χθεσινή προπόνηση πραγματοποιήθηκε παρουσία όλων των αθλητριών με τον προπονητή, Απόστολο Οικονόμου να ρίχνει το βάρος στην φυσική κατάσταση αλλά και στην τακτική.

aek-live.gr