ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Υπέγραψε ο Σιαλμάς στην ΑΕΚ.

Ο Δημήτρης Σιαλμάς είναι και επίσημα ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ, αφού η Ένωση ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με τον 25χρονο άσο. "Καινούργια αρχή", δήλωσε ο επιθετικός της Ένωσης.

Μία μεταγραφή που ουσιαστικά περιμέναμε την ανακοίνωση της επισημοποιήθηκε την Τρίτη το πρωί, αφού ο Δημήτρης Σιαλμάς είναι και επίσημα ποδοσφαιριστής της Ένωσης.

Ο 25χρονος άσος υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τους κίτρινους μέχρι το 2013 και παρουσιάστηκε από τον Άρναν Γκρέταρσον:

"Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει τη συμφωνία με τον ποδοσφαιριστή Δημήτρη Σιαλμά για έναρξη συμβολαίου από την 1/7/2011 έως τις 30/6/2013."

Λίγο αργότερα ο άσος της ΑΕΚ δήλωσε:

"Είναι μια καινούργια αρχή για εμένα και έχω πολλή δουλειά μπροστά μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του ΠΑΣ Γιάννινα. τον κ. Χριστοβασίλη, τον κ. Αγγελή και βεβαίως τον κ. Ντεμόλ, οι οποίοι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη μεταγραφή μου. Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά για να πάρω ευκαιρίες και ξέρω ότι οι ευθύνες και οι απαιτήσεις της ΑΕΚ είναι μεγάλες.

Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Εύχομαι να έχω υγεία και να μπορέσω να δικαιώσω τους ανθρώπους της ΑΕΚ που με εμπιστεύθηκαν".


sport24.gr