ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Κίνι: "Στην ΑΕΚ χωρίς δεύτερη σκέψη"

Το όνομα του έχει ακουστεί δυνατά για την ΑΕΚ και από την Ισπανία τα δημοσιεύματα τον κατατάσσουν στις βασικές επιλογές του Χιμένεθ. Ο λόγος για τον Κίνι (Χοακίν Αλβάρεζ), ο οποίος με νέες δηλώσεις έθεσε την ΑΕΚ ως βασικό του προορισμό.

Ο Ισπανός επιθετικός, με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Εξέδρα", αναφέρθηκε στην επαφή του μάνατζερ του με την ΑΕΚ:

"Ο μάνατζερ μου έχει ανοιχτή επικοινωνία με την ΑΕΚ. Μέχρι εκεί όμως καθώς συγκεκριμένη πρόταση στα χέρια μου δεν έχω. Όταν αυτή θα υπάρξει, τότε θα μπορώ να ξέρω και τι θα αποφασίσω. Προς το παρόν είναι ότι με ενδιαφέρει πολύ η προοπτική να παίξω σε αυτή την τόσο σπουδαία ομάδα και πόσο μάλλον στο Europa League", και αποκάλυψε για πρόταση από ακόμα μια ελληνική ομάδα:

"Η ΑΕΚ δεν είναι η μόνη ομάδα που με θέλει. Έχουν γίνει επαφές με μια ομάδα από την Ισπανία, μία από την Τουρκία και με μία ακόμα από την Ελλάδα, την οποία για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να αναφέρω".

Τέλος, ο Κίνι αναφέρθηκε στην περίπτωση που η ΑΕΚ του έκανε τελική πρόταση με τον ίδιο να ξεκαθαρίζει πως:

"Εφόσον η ΑΕΚ μου έδινε κάτι συγκεκριμένο που θα ήθελα, τότε δεν θα το σκεφτόμουν δεύτερη φορά. Ωστόσο, όπως έχουν τα πράγματα αυτή τη στιγμή, έχω θέσει στον εαυτό μου χρονικό όριο δύο εβδομάδων ώστε να αξιολογήσω καλύτερα τα δεδομένα. Αυτά που έχω και ενδεχομένως να προκύψουν στην πορεία".


sport24.gr