ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Ματέος: "Δεν αποκλείω την ΑΕΚ"

Ο Νταβίντ Ματέος μπορεί να επέστρεψε στην Ρεάλ Μαδρίτης με την ελπίδα να τον συμπεριλάβει στις βασικές επιλογές ο Ζοσέ Μουρίνιο. αλλά τελικά έμεινε εκτός και πλέον εξετάζει το μέλλον του μακριά από το Μπερναμπέου. Ο ίδιος θεωρεί την ΑΕΚ ως μια επιλογή.

Η ΑΕΚ αντιμετωπίζει πρόβλημα στα μετόπισθεν με μοναδικό σίγουρο αμυντικό τον Δέλλα και από εκεί και πέρα είναι ο Μανωλάς που βρίσκεται στον αέρα λόγω συμβολαίου. Ο Χιμένεθ θέλει να φέρει τον Κάλα από την Σεβίλη, αλλά και η περίπτωση του Ματέος δεν περνάει απαρατήρητη.

Ο ίδιος ο παίκτης με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Sportday" ξεκαθάρισε πως το μέλλον είναι μακριά από την Ρεάλ και πως η ΑΕΚ αποτελεί και για τον ίδιο μια από τις επιλογές του.

"Ψάχνω ομάδα, γιατί βλέπω ότι με τις μεταγραφές που γίνονται δεν θα έχω ευκαιρίες. Είμαι απογοητευμένος, γιατί μου είχαν πει πως με υπολογίζουν και είχα ενθουσιαστεί", δήλωσε αρχικά ο 24χρονος κεντρικός αμυντικός και πρόσθεσε:



"Δεν ξέρω αν η ΑΕΚ ενδιαφέρεται για νέο δανεισμό μου. Ήδη υπάρχει ενδιαφέρον από πολλές ομάδες της Primera Division, αλλά και μιας από το εξωτερικό. Θα επιλέξω την καλύτερη πρόταση, αγωνιστικά και οικονομικά, και εννοείται πως δεν αποκλείω την ΑΕΚ αν εκδηλώσει ενδιαφέρον, αλλά δεν έχω δεχτεί κρούση".
 
sport24.gr