ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΤΟΥΣΑΝ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΣΤΟ SENTRA FM

«Είμαι πολύ χαρούμενος και η τιμή είναι μεγάλη. Η βραδιά ήταν πάρα πολύ όμορφη, όχι μόνο για μένα, αλλά για όλους και άξιζε να γίνει. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές. Εγώ ποτέ δεν σκέφτηκα πως θα πάρω τρία βραβεία. Από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα αυτό που έκανα ήταν να προσπαθούμε, τότε με τον Λουκά Μπάρλο, να κάνουμε την ομάδα πιο μεγάλη και να της δώσουμε αυτά που αξίζει. Μετά ήταν ξεχωριστό για μένα να είμαι και προπονητής αυτής της ομάδας. Πέρασα πάρα πολύ ωραία και ήμουν τότε περισσότερο υποχρεωμένος να κάνω κάτι για την ομάδα και να βλέπουμε τον κόσμο χαρούμενο. Θέλαμε να έχουμε ψηλά την δική μας ομάδα» δήλωσε για την τριπλή βράβευση του ενώ για την εκδήλωση ανέφερε: «Δεν μπορούσα να φανταστώ πως θα γινόταν τέτοια εκδήλωση και είναι κάτι που χρειάζεται για πολλούς λόγους. Και για τους παλιούς, καθώς περνάνε τα χρόνια και σε ξεχνάνε».
Για τη συνάντησή του με τον Θωμά Μαύρο, θυμήθηκε: «Περάσαμε μαζί τα ωραιότερα τέσσερα χρόνια της καριέρας μου. Ήταν δίπλα μου και προσπαθούσαμε να φτάσουμε την ΑΕΚ εκεί που της αξίζει. Είχαμε πολύ καλή ομάδα εκείνη την εποχή. Είχαμε συνεργασία άψογη και καταπληκτική μέσα στον αγωνιστικό χώρο, βρισκόμασταν με κλειστά μάτια. Είναι λίγα δίδυμα επιθετικών που μπορούν να έχουν τέτοια συνεργασία».
Για το αν θα ήταν στεναχωρημένος αν δεν έπαιρνε βραβείο ως ποδοσφαιριστής, απάντησε: «Αυτή η βράβευση μετράει διπλά. Δεν περίμενα να είμαι στην κορυφαία ενδεκάδα, επειδή έπαιζα τρία χρόνια μόνο και υπήρχαν πολλοί καλοί παίκτες. Είναι μεγάλη τιμή και ευτυχία και έχουμε ανάγκη για μία επιβράβευση. Μας δίνει περισσότερη δύναμη, αλλά και υποχρέωση να συνεχίσουμε όσο είμαστε σε αυτή τη δουλειά. Σου δείχνει τον δρόμο, να προσπαθείς όσο πιο καλά μπορείς. Ποτέ δεν σκεφτόμουν όμως πως θα φτάσω εδώ».
Για την ατάκα που είχε χθες κατά τη βράβευσή του, «Κάνω μια δουλειά την οποία νομίζουν πως μπορούν να την κάνουν όλοι οι Έλληνες», σχολίασε: «Δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν, αλλά περίπου έτσι είναι. Εγώ περνάω καλά με εσάς, εσείς δεν περνάτε καλά;»
Για το τι σημαίνει για αυτόν η Ελλάδα: «Έχω πάρα πολλά ευχαριστώ που μπορώ να πω στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο για όλα αυτά τα χρόνια που πέρασα. Η χώρα μου είχε πόλεμο και αν δεν ήμουν εδώ, δεν ξέρω που θα ήμουν. Ποιος ξέρει αν θα ήμουν ζωντανός... Σίγουρα η αγάπη του κόσμου, δεν ξεχνιέται ποτέ».
Στην ερώτηση αν η τωρινή θητεία του στην ΑΕΚ, είναι όντως η πιο δύσκολη στην καριέρα του, τόνισε: «Πρώτη φορά η ΑΕΚ βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση. Θα προσπαθήσουμε, δεν έχει τελειώσει η χρονιά ακόμα. Βλέπουμε βελτίωση από παιχνίδι σε παιχνίδι και πάντα υπάρχουν περιθώρια. Αν αναρωτήθηκα γιατί να τα περνάω αυτά τώρα; Δεν μπορείς να φύγεις και να αφήσεις την ΑΕΚ έτσι εύκολα. Έχω μάθει να παλεύω στα δύσκολα. Που θα με πάει, δεν ξέρει κανείς... Βάζω στοίχημα όμως ότι θα πάμε την ΑΕΚ εκεί που πρέπει».