ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

ΠΟΣΗ ΠΙΚΡΑ Θ'ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ???


ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ..
ΟΡΓΗ...
ΑΠΟΤΥΧΙΑ...
ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ...
ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ....

Δεν θέλω να ανοίξω το λεξικό μου για να βρώ κι άλλες λέξεις και να περιγράψω τα συναισθήματα που έχουν μέσα τους όλα τ'αδέρφια..Αυτή η ΑΕΚ μας γεμίζει συναισθήματα αλλά δυστυχώς μόνο αρνητικά..Πόσο να αντέξουμε ακόμα, τι άλλο να περιμένει αυτός ο κόσμος??Αντε και να θέλεις να τα βάλεις κάτω,να πείς ρε παιδι μου απο πού ξεκινάει αυτό το κακό, τι να κάνεις να "μετρήσεις" τα χρόνια του ΤΡΟΧΑΝΑ, του ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗ, της ENIC, του ΨΩΜΙΑΔΗ, του ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ(??) και σου λέω εγώ οτι θα βρείς χίλιάδες βλακείες να το πω ποιο κόσμια που έχουν γίνει στη πλάτη της ΑΕΚ,ποιός ο λόγος?
Ξεκινάς κάθε ποδοσφαιρική σεζόν με όνειρα οτι θα χτυπήσεις πρωτάθλημα,κύπελλο, μια καλή πορεία στη Ευρώπη και αν κάνεις το άθροισμα απο όλα αυτά αυτή τη στιγμή είσαι εκτός στόχων από Οκτώβρη μήνα!!!

Και πώς να μην πάνε στους Θρακομακεδόνες να κράξουν??
Πως να μην γιουχάρουν στο γήπεδο??
Πόσο να κρατήσεις μέσα σου αυτά τα συναισθήματα για να μην κάνεις κακό στην ομάδα??
Ε δεν γίνεται άλλο φίλε μου και εμείς άνθρωποι είμαστε και η υπομονή έχει τα όρια της...
Δεν μπορεί συνέχεια να μας φταιεί ο Κάκος,ο Δαλούκας και ο κάθε διαιτητής,να τα ρίχνουμε όλα στην τύχη,στον Θεό,στον Βούδα και όπου πιστεύει ο καθένας..Τι να πω ρε αδέρφια ειλικρινά έχω κουραστεί να βλέπω αυτη την ομάδα και να ξέρω ότι κάθε Κυριακή θα στραβοπατήσει,έχω κουραστεί να πηγαίνω εκδρομές και πριν καλά καλά φύγω από το σπίτι μου να σκέφτομαι τον γυρισμό που θα έχουμε χάσει..
Αυτή η ΑΕΚ με έχει κάνει απαισιόδοξο,και 2-0 να κερδίζει φοβάσαι μην βάλει γκόλ ο Πανθρακικός λέμε τώρα και ξαναμπεί στο παιχνίδι..Δηλαδή έλεος!
Έχουμε γίνει πολυεθνική ομάδα,για να βρίσεις και να γιουχάρεις πρέπει να ξέρεις τουλάχιστον 3 γλώσσες και να τις μιλάς άπταιστα!Δεν έχω κάτι με τους ξένους παίχτες της ομάδας αλλά είμαι της άποψης ότι οι Ελλήνες πονάνε πιο πολύ όταν χάνουν,ξέρουν που παίζουν και τι βάρος έχει η φανέλα που φοράνε.
Αν ο ξένος ποδοσφαιριστής στεναχωρηθεί μια φορά που χάσαμε ένα παιχνίδι ο Ελληνας θα στεναχωρηθεί πέντε,κι αυτό αποτελεί προσωπική άποψη.
Ας κάνουμε άλλη μια φορά υπομονή ούτως η άλλως η λέξη αυτή και ΑΕΚ είναι συννώνυμες πλέον για μας!!!
ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΔΕΡΦΙΑ...