ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

«Γιατί όχι και στην ΑΕΚ...»


Το ενδεχόμενο επιστροφής του στην ΑΕΚ εξετάζει πολύ σοβαρά ο Βαγγέλης Μόρας, όπως αποκάλυψε σε συνέντευξη που παραχώρησε σε αθλητική εφημερίδα. Ο κεντρικός αμυντικός της Μπολόνια, αναφέρθηκε στον παραγκωνισμό του στην ιταλική ομάδα, τονίζοντας ότι αν δεν αγωνίζεται θα αναζητήσει κάτι καλύτερο.
Ο Βαγγέλης Μόρας αρχικά μίλησε στην «Ώρα για Σπορ» για το ενδεχόμενο επιστροφής του στην ΑΕΚ. «Ναι, βέβαια σκέφτομαι την περίπτωση της ΑΕΚ, είναι μια σοβαρή επιλογή αλλά δεν είναι μόνο θέμα ΑΕΚ ή οποιασδήποτε άλλης ελληνικής ομάδας. Είναι θέμα του τι θα έρθει στα χέρια μου. Τότε εγώ με την οικογένεια μου θα αποφασίσουμε για το τι είναι καλύτερο. Δεν έχω πρόβλημα να επιστρέψω στην Ελλάδα ωστόσο θα ήθελα να μείνω όσο το δυνατόν περισσότερο στο εξωτερικό. Αλλά ποτέ μη λες ποτέ. Θα κοιτάξω τις προτάσεις που θα έχω και θα αποφασίσω».

Για το γεγονός ότι δεν παίζει στην Μπολόνια πρόσθεσε: «Είχα έναν τραυματισμό από το τέλος του περσινού πρωταθλήματος και είχα το χειρουργείο στο γόνατο. Από εκεί και πέρα έμεινα πίσω αφού δεν είχα κάνει προετοιμασία με την υπόλοιπη ομάδα και φυσιολογικό είναι να μην βρίσκομαι στα αρχικά πλάνα του προπονητή. Γενικότερα η χρονιά δεν έχει ξεκινήσει όπως θα ήθελα, είναι αλήθεια αυτό. Αυτοί οι τραυματισμοί με άφησαν πίσω. Εύχομαι να γυρίσω υγιείς μετά το ματς με το Λουξεμβούργο ώστε να μπορέσω να μπω δυνατά στην ομάδα».

Όσο για το μέλλον του συμπλήρωσε: «Πιστεύω ότι είναι η φυσιολογική εξέλιξη για έναν ποδοσφαιριστή που δεν αγωνίζεται σε μια ομάδα. Εγώ προσωπικά είμαι αυτού του στιλ. Αν δεν αγωνίζομαι θα ψάξω να βρω κάτι καλύτερο. Θέλω να παίζω, είμαι σε ηλικία που θέλω να έχω πολλά παιχνίδια στα πόδια μου. Θέλω να κάνω αυτό που αγαπώ και για να το κάνω θα πρέπει να αγωνίζομαι. Ωστόσο, θεωρώ πως είναι ακόμα νωρίς και θέλω να πιστεύω πως θα έχω χρόνο να αγωνιστώ στη Μπολόνια».