ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Κοτσάτος: «Είμαι ευτυχής που το ζω αυτό»

Ο πρόεδρος της Ερασιτεχνικής Κωνσταντίνος Κοτσάτος μίλησε στα πλαίσια της παρουσίασης των σχεδίων του γηπέδου.
podosfairo-kotsatos_272307213
Αναλυτικά όσα είπε:

«Είμαι ευτυχής που είμαι εδώ και το ζω όλο αυτό. Είμαι ευτυχώς που χθες σε ένα ιστορικό Δ.Σ. στην Ερασιτεχνική ΑΕΚ ήμουν πρόεδρος της.

Ζητώ ενότητα από τον κόσμο της ομάδας που πρέπει να στηρίξει το έργο και από τον Δήμο που θα έχει μεγάλα οφέλη από την κατασκευή του νέου γηπέδου της ΑΕΚ. Όλοι ενωμένοι σε αυτή την προσπάθεια για να στηρίξουμε τον Δημήτρη Μελισσανίδη, που τον έστειλε ο Θεός…»

aek-live.gr