ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΕΚ: Και επίσημα ο Άρτσε!


Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Nicolas Alexis Bianchi Arce. O 22χρονος ποδοσφαιριστής (28/01/87), αποκτήθηκε για ένα χρόνο με τη μορφή δανεισμού από την San Lorenzo.

Νωρίτερα κατά την έξοδό του από το «Ελ. Βενιζέλος», ο νεοαποκτηθείς σέντερ μπακ τόνισε στους εκπροσώπους του Τύπου πως: «Έχω μεγάλες προσδοκίες για το καλύτερο δυνατό. Η σκέψη μου είναι να μείνω στην ΑΕΚ και την επόμενη σεζόν. Αυτό έχω στο μυαλό μου. Θέλω να πείσω ότι αξίζω, για να μείνω στην ΑΕΚ. Κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να μπαίνει γρήγορα στην ομάδα. Είμαι στη διάθεση του συλλόγου και του προπονητή όποτε κρίνει σκόπιμο να με χρησιμοποιήσει».