ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Ανακοίνωσε Γιάχιτς, έκλεισε Άρσε, θρίλερ με Ζόνας!!

Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Sanel Jahic. Ο 28χρονος ποδοσφαιριστής (12/10/81) υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας τεσσάρων ετών.

Η ΑΕΚ θέλει να κλείσει την μεταγραφική περίοδο με ακόμα δύο προσθήκες. Ο Άρσε είναι "κλεισμένος" και αναμένεται η ανακοίνωση ενώ για τον Ζόνας η Ένωση προσπαθεί να τελειώσει την μεταγραφή πριν λήξη το χρονικό όριο.

Μπιάνκι Άρσε: "Είμαι ευτυχισμένος που έρχομαι στην ΑΕΚ"

Η ΑΕΚ μπορεί μέχρι το απόγευμα της Δευτέρας 20:00 όπου λήγει η μεταγραφική περίοδος στην Ελλάδα, να μην είχε ανακοινώσει την μεταγραφή του Μπιάνκι Άρσε αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η μεταγραφή δεν θα γίνει.

Άλλωστε υπάρχει ένα χρονικό περιθώριο που μπορεί η Ένωση να ανακοινώσει ποδοσφαιριστή και μετά τις 20:00 το βράδυ. O 22χρονος αμυντικός θα είναι δανεικός για ένα χρόνο στην ΑΕΚ και ο Δικεφαλος θα μπορεί να το αποκτήσει αν το επιθυμεί το καλοκαίρι του 2010.

Ο Άρσε όμως με δηλώσεις του στο aek365.gr επιβεβαίωσε πως είναι ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ, ενώ όπως αποκάλυψε ο ίδιος είχε επικοινωνία με τον συμπαίκτη του από εδώ και στο εξής, Σεμπαστιάν Σάχα.

"Κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Ερχομαι στην Ευρώπη να συνεχίσω την καριέρα μου και η επιλογή μου να αγωνιστώ στην ΑΕΚ είναι η καλύτερη που θα μπορούσα να κάνω. Γνωρίζω ήδη πολλά για την νέα μου ομάδα, ξέρω ότι προκρίθηκε στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ και επίσης είμαι ενήμερος για το γεγονός ότι στο ρόστερ της ομάδας υπάρχουν κι άλλοι συμπατριώτες μου. Ειλικρινά είμαι πολύ ευτυχισμένος που έρχομαι στην ΑΕΚ και ανυπομονώ να φορέσω την φανέλα της.

Ο Σάχα μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια. Αναφέρθηκε στον κόσμο της ΑΕΚ, ο οποίος όπως μου είπε είναι συγκλονιστικός και βρίσκεται συνεχώς δίπλα στην ομάδα. Μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια και για τους νέους συμπαίκτες μου και για τον προπονητή.

Να κατακτήσω το πρωτάθλημα. Αυτός είναι ο βασικός μου στόχος με την νέα μου ομάδα. Επίσης, θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ΑΕΚ να πραγματοποιήσουμε και μια πολύ καλή πορεία και στην Ευρώπη".