ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Δημοσθένους: «Όνειρο για μένα η ΑΕΚ»



vasilhs dhmos8nousΣτην Αθήνα βρίσκεται εδώ και λίγες ώρες ο κύπριος πίβοτ της ΑΕΚ, Βασίλης Δημοσθένους που θα αγωνιστεί στο φιλικό της Ένωσης με την Αναγέννηση Βύρωνα. Ο Δημοσθένους μίλησε για τους στόχους που έχει φέτος με τους κιτρινόμαυρους.

Αναλυτικά τα όσα είπε στην «Ώρα των Σπορ»
«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στην ΑΕΚ. Για μένα είναι μία μεγάλη ευκαιρία και συγχρόνως ένα όνειρο το οποίο εκπληρώνεται σιγά-σιγά.

Προπονούμαι σε καθημερινή βάση στην Κύπρο μαζί με τον βοηθό προπονητή της Εθνικής ομάδας. Ο κ. Αρβανίτης έρχεται σε συχνή επικοινωνία μαζί του όσον αφορά την απόδοση και τα περιθώρια βελτίωσης. Θα ήταν ψέμα να πω πως αυτό δεν με προβληματίζει αλλά εμπιστεύομαι την εμπειρία του προπονητή καθώς και των συμπαικτών μου.

Είναι μια πρόκληση την οποία είμαι έτοιμος να αντιμετωπίσω με πείσμα και θέληση. Η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα, καταδικασμένη να διεκδικεί κάθε χρόνο το πρωτάθλημα. Οι φιλοδοξίες και οι στόχοι μου συμβαδίζουν με αυτές της ομάδας.

 Το μόνο που μπορώ να πω για τον τεράστιο κόσμο της ΑΕΚ είναι πως είναι ένας από τους βασικούς λόγους που είπα ναι στην πρόταση της ΑΕΚ. Εύχομαι και ελπίζω στο τέλος να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί τον τίτλο».

enwsi.gr