ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Λυμπερόπουλος: "Αντέχω ακόμη, αλλά..."

Ο Νίκος Λυμπερόπουλος μίλησε για το τέλος της καριέρας του, αλλά και την επιθυμία του να παραμείνει στην ΑΕΚ.

"Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη στάση του κόσμου, τα αισθήματα είναι αμοιβαία. Με χαροποιεί ιδιαίτερα η επιθυμία του κόσμου να μείνω στην ομάδα, ίσως αυτό γίνει από κάποιο άλλο πόστο. 

Το τι μπορεί να γίνει δεν είναι ώρα τώρα να το δούμε, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να συμβεί αυτό. Αντέχω ακόμη, αλλά είναι κάποια πράγματα που τα βλέπω διαφορετικά, όπως θα μου άρεσε. Εν όλα πάνε κατ' ευχήν, θα σταματήσω. 

Η απάντησή μου είναι αυτή, δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί, αλλά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες. Και αλλαγή να υπάρξει στα διοικητικά, η θέλησή μου είναι να βοηθήσω την ομάδα από κάπου άλλου. Η ομάδα αξίζει να ζήσει στιγμές του παρελθόντος, να ζήσει σε ένα δικό της γήπεδο", τόνισε αρχικά ο Λύμπε και πρόσθεσε:

"Το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό άθλημα και μιλάμε για το ελληνικό πρωτάθλημα. Άξιζα πολύ περισσότερα, αλλά δεν μπορώ να έχω παράπονο. Αγωνίστηκα για 19 χρόνια σε υψηλό επίπεδο, χωρίς τραυματισμούς. Τώρα, θέλω να μείνω στο ποδόσφαιρο, έχω πράγματα να προσφέρω. Θα δούμε. Το σημαντικό είναι να έχω υγεία. Είμαι περήφανος για όσα πέτυχα και πιστεύω ότι και μεγαλώνοντας τα παιδιά μου, όταν αρχίσουν να μαθαίνουν για την καριέρα μου, να νιώθουν περήφανα".


contra.gr