ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

«Εγώ, πλέον, δεν υπάρχω»!

Κάθετος σε όλα ήταν ο Θωμάς Μαύρος στη Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε χθες το πρωί, ωστόσο, λίγο αργότερα η «Κιτρινόμαυρη» επικοινώνησε μαζί του, με τα λόγια του να είναι… τελεσίγραφο.
 
Ο ίδιος έχει ουσιαστικά αποχωρήσει από την ΑΕΚ και αν οι μέτοχοι δεν του παραχωρήσουν τις μετοχές τους ώστε πλέον να κάνει αυτός κουμάντο, δεν έχει σκοπό να συνεχίσει να ασχολείται με τα διοικητικά δρώμενα της ομάδας. 

«Εγώ δεν υπάρχω πλέον. Είμαι εδώ και περιμένω», τόνισε αρχικά ο Μαύρος που δείχνει ότι δεν έχει σκοπό να… παίξει με τους φιλάθλους της Ένωσης, ενώ στη συνέχεια διευκρίνισε: «Εγώ τους δίνω ένα χρονοδιάγραμμα 10-20-30 ημερών ώστε να με καλέσουν και να μου δώσουν τις μετοχές και παράλληλα να καταφέρω να κάνω ένα Δ.Σ με δικούς μου ανθρώπους.

 Αν δεν γίνει αυτό, τότε εγώ έχω τελειώσει», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Θωμά Μαύρου που δείχνει ότι πλέον δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια, καθώς το… 
καράβι είναι ακυβέρνητο και βουλιάζει, την ίδια στιγμή που κανένας, εκτός από τον ίδιο, δεν κάνει καμία κίνηση ώστε να το σώσει. 

Αν λοιπόν η στάση του τωρινού Δ.Σ δεν αλλάξει, τότε ο Θωμάς Μαύρος θα αφήσει πίσω του όλες τις προσπάθειες που έχει κάνει και θα αποσυρθεί εντελώς από την ΑΕΚ, για ακόμα μια φορά.


aeksport.gr