ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ...ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ.


ΣΤΕΛΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΑ


Υ.Γ.1) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ!!! NEVER GIVE UP

Υ.Γ.2) ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ . . .

Υ.Γ.3) 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ Α.Ε.Κ ΙΔΕΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ


Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

5η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ!


Στην πεμπτη της μεταγραφή προχώρησε η ΑΕΚ, πριν λίγα λεπτά ο Γρηγόρης Μάκος υπέγραψε το καινούριο του συμβόλαιο...
Ο 22χρονος μέσος πέρασε το μεσημέρι από τα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε για τρία χρόνια.

«Ελπίζω να αποδείξω πως άξιζε όλη αυτή η ταλαιπωρία που τράβηξε και η ΑΕΚ, αλλά και εγώ για να γίνει αυτή η μεταγραφή», δήλωσε μεταξύ σοβαρού και αστείου και πρόσθεσε: «Οι άνθρωποι της ΑΕΚ μού έδειξαν πραγματικά πόσο με ήθελαν. Έγιναν πολλές συζητήσεις. Είναι ένα άλμα για μένα στην καριέρα μου. Στόχος μου είναι να καθιερωθώ στη νέα μου ομάδα. Γνωρίζω αρκετά παιδιά από την ομάδα και αυτό είναι ένα συν για μένα. Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί για το καλύτερο».

Ο νεαρός άσος αναφέρθηκε και στη συνεργασία του με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς. «Δεν είχα πει ξεκάθαρα ότι θέλω να πάω στην ΑΕΚ. Είχα πει ότι ο κύριος Μπάγεβιτς είναι σπουδαίος προπονητής και είναι πολύ σημαντικό να δουλεύει ένας νέος μαζί του. Καταλαβαίνω τον κόσμο του Πανιωνίου και θα ήθελα να τους εξηγήσω τι έχει πραγματικά συμβεί. Ο προπονητής θα με βοηθήσει, γιατί είμαι μικρός», ενώ κατέληξε λέγοντας: «Είναι ένα ευχάριστο άγχος, γιατί πλέον οι απαιτήσεις είναι περισσότερες. Έχω εμπειρία στην πρώτη εθνική, αλλά ξεκινάω από την αρχή».

O Γρηγόρης Μάκος είναι το πέμπτο απόκτημα της ΑΕΚ μετά τους Ίλιε Ιορντάκε, Νίκο Καράμπελα, Μίλαν Λούκατς και Κώστα Μανωλά.